נוטרמיגן או אינפמיל בשילוב זנטק?

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • נוטרמיגן או אינפמיל בשילוב זנטק?
    לילי
    26/12/2010

    שלום רב
    בני בן שלושה חודשים. ינק כשבועיים אך בגלל ירידה במשקל התחלתי לתת לו אופטימיל. הוא לא הפסיק לצרוח וגם פלט והקיא לפעמים. רופאת ילדים אבחנה ריפלוקס ונתנה אדגיקל קיד לאחר כל ארוחה. מכיוון שלא היה שיפור משמעותי הגעתי לרופאה אחרת שהמליצה על אינפמיל. כעבור שבוע היה שיפור משמעותי שנמשך כחודש ולאחר חודש הוא חזר לפלוט ולהקיא. הרופאה לא רצתה כל כך לתת לי זנטק אבל בסוף נתנה חצי cc פעמים ביום- לא עזר. הלכתי לגסטרולוג ילדים שהעלה את מינון הזנטק ל1 cc ובנוסף אמר לתת אדגיקל קיד אחרי כל ארוחה- מכיוון שכבר הייתי שם לא השתמשתי בהמלצתו ורק העליתי את מינון הזנטק ל1 cc. שאלתי אותו האם יכולה להיות רגישות לחלב פרה והוא אמר שהוא בספק אבל שאם עלית מינון התרופה לא עוזרת אולי לנסות נוטרמיגן. לאחר עלית מינון הזנטק הילד עדיין פולט מאוד ומקיא. היום כבר בדמעות הגעתי לרופאת ילדים שנתנה לי מרשם לנוטרמיגן והפסקתי את הזנטק כדי לבודד. הוא אכל כבר שלוש ארוחות- עדיין פולט אבל לא הקיא. איך אדע מה טוב לו? תוך כמה זמן, אם בכלל אני אמורה לראות שינוי בעקבות המעבר לנוטרמיגן? ואם זה לא יעזור, האם לחזור שוב לאינפמיל ולזנטק? אשמח מאוד לחוות דעת נוספת... אני כבר ממש מיואשת.
    תודה מראש
    לילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוטרמיגן או אינפמיל בשילוב זנטק? - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    27/12/2010

    יש לתת לנוטרמיגן כ 48 שעות כדי לראות הטבה אם אכן מדובר ברגישות לחלבון חלב פרה. אם זנטק לא עזר איני רואה מקום לטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו