מציאת טיפול מתאים

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • מציאת טיפול מתאים
    אורית
    04/01/2011

    ביתי בת 5 שבועות, נולדה בריאה בניתוח קיסרי במשקל 3800 ג' וירדה ל- 3450 בביה"ח. בעקבות כך עברתי מהנקה לסימילאק, אכלה נהדר. בגיל שבועיים החלה לבכות בזמן האוכל והרופא המטפל העביר אותה לנוטרמיגן מחשש לרגישות לחלב (גם אחותה הגדולה עברה דבר דומה בגיל חודשיים ואכלה נוטרמיגן עד גיל שנה).
    מאחר ולא הייתה הטבה למרות הנוטרמיגן הרופא העלה השערה לריפלוקס (מקיאה מעט מאוד, יותר פולטת). אלג'יקל קיד לא עזר, נוטרמיגן מוסמך עם דייסה, מקבלת 1 CC לוסק פעמיים ביום ועדיין בוכה ומתפתלת על הבקבוק בכל ארוחה ואוכלת מעט יחסית לגילה ומשקלה אך עם זאת עלתה 160 גרם בשבוע האחרון (שוקלת כרגע 4560 ג'). התסכול גדול... מה עוד אפשר לעשות כדי שתוכל לאכול בשלווה ולא בצרחות? כל האכלה נמשכת שעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מציאת טיפול מתאים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מציאת טיפול מתאים - תגובה

    ד''ר עקיבא פרדקין
    04/01/2011

    תינוק הסובל מ"קוליקס" קשים עד גיל 3 חודשים האכלה ממושכת וקושי בהאכלה סובל קרוב לוודאי מהפרעת אכילה מוקדמת . חשוב מאד להרגיע את הילד לפני אכילה, לכרבל אותו , ואף להשתמש באמבטיה חמה מרגיעה. בזמן האכלה לנתק טלפונים ומכשירי רעש להשמיע מוזיקה שלווה, ולהימנע מהאכלה ממושכת וכופה . אם אינך מסתדרת מומלץ לפנות למרפאה לבעיות אכילה בגיל הרך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו