ריפלוקס?

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • ריפלוקס?
    אלה
    06/01/2011

    ביתי בת 4.5 חודשים. מגיל 3 שבועות בכתה סביב הנקות (מתנתקת וחוזרת תוך כדי בכי) עולה יפה במשקל. בגיל כחודש וחצי נהיה לה קקי ירוק ומסריח. הרופא אמר שכנראה מדובר בגזים והקקי תקין. יועצת הנקה אמרה שכנראה מדובר בפטרייה (עקב אנטיביוטיקה בגיל 4 ימים מחשש לזיהום), בהמשך בוצעה בדיקה לאלרגייה לחלב (טסטים) שלא הראו כלום. ניסיתי לתת לה אינפמיל בהנחיית הרופא אך היא בכתה רוב היום, בגיל חודשיים וחתי עברה למטרנה. בסביבות גיל 3.5 חודשים הבכי נהיה יותר "ממוקד" הוא בד"כ בעקבות גרפס תקוע, קקי (סובלת לעיתים קרובות מעצירות) או גזים. הילדה מתחילה לאכול מסיימת כ 60 מ"ל ואז יש לה גרפס שמפריע (לפעמים לא חוזרת לאכול) לפעמים עם הפסקות לגרפס מסיימת ג 240 מ"ל. זנטק התחלנו לפני שבוע כי המצב היה בלתי נסבל הילדה הייתה כל הזמן לא שקטה (מאז הילדה מעט יותר שקטה בין הארוחות). עוד, הילדה משהקת הרבה לאחר הארוחה.

    האם כל הגרפסים והגזים זה באמת מתאים לריפלוקס כי היא כמעט ולא פולטת (בהנקה בכלל לא פלטה) רק לפעמים בעקבות הגרפס, למה אף אחד לא מתייחס לרגישות ללקטוז? מה זה עוד יכול להיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריפלוקס?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס? - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    06/01/2011

    התאור יכול להתאים לרפלוקס סמוי ואינו אופיני לרפלוקס רגיל. הגזים והגרפסים מקורם בעיקר בליעת אויר. רוב התלונות מתאימות לקוליק של גיל זה. ממליץ להפחית כמות האוכל ולא להרבות בהאכלות. התופעות יפחתו גם בלי טיפול עם הזמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ועוד שאלות?

    אלה
    06/01/2011

    1. קוליק לא אמור לעבור עד גיל 3 חודשים +/-?
    2. הרופאה המליצה לתת לתינוקת פרו ביוטיקה, האם קיים סיכון כלשהו?
    3. ממה יכולה לנבוע בליעת האויר הזו (זה נראה לפעמים כאילו היא שותה סודה מרוב שיש לה גרפסים)? ניסיתי להחליף בקבוק/ תנוחה...הכל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס סמוי?

    אמא
    07/01/2011

    את האמת יש לבן שלי שהוא בן 4 חודשים אותן תופעות ,בוכה ולא שקט רוב הזמן יש לו גזים בבוקר וברב ,והוא פולט קצת לא הרבה וכמעט אין הקאות למרות שהיו לו הקאות קשת בעבר ואושפזנו בבית חולים בני ציון כשהיה בן חודש ולא עשו לנו שום דבר נשאר תחת השגחה לא יותר וחזרנו בלי בדיקות אולטרה סאונד , ,אבל עכשיו פנינו להתפתחות הילד כי גם הוא עדיין לא מחייך חיוך חברתי כי נראה לנו שיש לו איחור התפתחותי אבל עד עכשיו לא אבחנו אצלו איחור ואמרו קודם כל נטפל באוכל כי יש חשד שיש לו ריפלוקס ,והמליצו לנו להוסיף לו קורנפלור לחלב ,התחלנו בזה היום
    אבל האם זה יעזור לו להיות יותר שקט ומה הכי חשוב בשבילנו והאם יש קשר בין ההתפתחות לבין הריפלוקס ?
    האם החיוך של התינוק שלי שלמזלי ראיתי אותו כמה פעמים ואת השאר לא ראו אותו קשור בריפלוקס ושתינוק שיש לו ריפלוקס לא מחייך או יש לתינוק שלי בעיה יותר רצינית ?ואם כן חס וחלילה מה זה יכול להיות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס סמוי? - תגובה

    ד''ר עקיבא פרדקין
    07/01/2011

    יתכן שלבנך קיים החזר קיבה ושט קל (רפלוקס) , אשר לפי דווח שלך אינו משמעותי כי התינוק עולה במשקל אינו משתנק וללא שעול כרוני. תופעה זו קלה וברוב המקרים חולפת בין הגילאים 6-12 חודשים . ניתן אכן להסמיך את האוכל עם קורנפלור או להשתמש בפורמולה מיוחדת לתינוקות פולטים אנפמיל AR .
    איני חושב שקיים קשר בין הרפלוקס הקל ובעיית ההתפתחות של הילד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו