תולעים

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • תולעים
    נעמי
    07/01/2011

    שלום, ביתי בת 3 לפני חודשיים היו לה תולעים (ראיתי אותם בלילה בעזרת פנס). קיבלה טיפול בורמוקס 5 מ"ל וכעבור 10 ימים שוב. היה שיפור.... עכשיו כעבור חודשיים שוב היו תולעים הילדה סבלה ולא ישנה בלילות גם במהלך היום היא התלוננה על צריבה ושללנו דלקת בדרכי השתן בעזרת בדיקה. כמו כן ראיתי את התולעים. שוב קיבלה ורמוקס. אף אחד מבני הבית לא נדבק ואני שומרת על היגיינה בבית. לאחר הטיפול בורמוקס אני מרתיחה את כל המצעים, תחתונים ופיז'מות ותמיד גוזזת ציפורניים. אין לי ספק שההדבקה היא מהגן ששם רמת ניקיון השירותים מתחת לכל ביקורת. מה לעשות? האם יש סיכון במתן ורמוקס כל חודשיים? הילדה סובלת מהתולעים מאוד...אני לא יכולה להימנע בטיפול כאשר מופיעות. מה המלצתך? האם הטיפול הטיבעי בדרגון תול וR56 יעיל? תודה נעמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תולעים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעים - תגובה

    ד''ר עקיבא פרדקין
    07/01/2011

    זיהום בתולעי מעי אוקסיריאזיס שכיח ביותר. חלק גדול מילדי הגן נושאים אותם למרות שרק חלק קטן סובל מהם ולכן הטיפול רק בחלק קטן מהילדים . החשיבות הגדולה במניעה היא רחיצת ידיים !!! אני ממליץ לנסות טיפול בורמוקס 100 מ"ג (5 מ"ל) פעם ביום משך 3 ימים , חצי שעה לפני ארוחה, ולחזור על אותו טיפול שבועיים לאחר המחזור הראשון.
    ניתן לחזור על טיפול בורמוקס .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו