מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- ריפלוקס.. בבקשה עזרה דחופהמיטל16/01/2011
-יתי בת חודשיים ועשרה ימים מאז גיל שבוע הייתה משמיעה "כיחכוחים" לאחר האוכל כאילו משהו תקוע לה בגרון.. בערך בגיל חודש התחילה לצרוח בזמן האוכל כאילו אני שופכת לה חומצה בפה..לציין שהייתי נותנת לה מים היא היתה מצליחה לבלוע אבל ברגע שהכנסתי מטרנה היא הייתה צורחת בטירוף לא הצליחה לאכול למרות שהיתה רעבה ביותר..ההתקפים היו במיוחד בלילה ומאז הם כבר עברו לכל משך היום... בנוסף יש לה עוויתות חזקות בבטן גם בזמן השינה מתעוותת בלי הפסקה כמעט ,בצורה קשתית כלפי מעלה..שורטת את פניה..מגהקת, בוכה ומשמיעה קולות כאילו קשה לה לנשום
וחסרת מנוחה רוב שעות היום והלילה...לפני ארבעה שבועות התחילה להקיא..הקיאה כ4 פעמים בימים שונים ולפלוט מעט בערך פעם ביום יומיים לא כל הזמן ולא אחרי כל ארוחה ואפילו התייבשה (היינו בבית חוליםנתנו לה עירוי -לא עשו שום בדיקה מעבר לבדיקת שתן) אין ירידה משמעותית במשקל..היא מקבלת ארוחות של אינפמיל כל שלוש שעות בין 90 ל120 סמ"ק בכל ארוחה אבל ניראה שהיא מאוד רעבה בנוסף כבר ארבעה שבועות עם זנטק..אומנם ההקאות פסקו והיא אכן עלתה במשקל אבל החוסר שקט לא פסק ואף החמיר אנחנו יכולים לשמוע כאילו משהו עולה ויורד לה בבטן (כאילו הופכים בקבוק עם מיים)גם בלילה שהיא ישנה..היא ממש סובלת וחסרת מנוחה...
איך אנחנו יכולים לעזור לה על מנת להחזיר לה את החיוך לפנים..
מעטים הרגעים שהיא שקטה..האם באמת מדובר בריפלוקס??? הרי היא לא מקיאה או פולטת ממש..מה זה יכול להיות ? מה לבדוק ואיך אפשר לעזור...בבקשה אני נואשת לתשובה...בתודה מראש מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד דבר ששכחתי להוסיף
מיטל16/01/2011היא מקבלת זנטק פעמיים ביום 1 CC בנוסף היא אינה מסוגלת לישון \ לשכב על הגב על הצד או על הבטן היא ישר מתעוררת בחוסר שקט או בבכי . היא ישנה רק על כרית גבוהה כמעט בישיבה או על טרמפולינה אני ממש חוששת שזה יפגע לה בגב או בהתפתחות.. בנוסף עושה הרבה תנועות של הקאה ומכניסה ידיים לפה ועושה פרצופים כאילו יש לה טעם לא טוב בפה..
אודה על תשובה מהירה..תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
