בן שנה וחודשיים - דחוף!!!

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנה וחודשיים - דחוף!!!
    חסוי
    06/02/2011

    היי, לכולם. אשמח מאוד אם תוכלו לעזו לי. בני שנה וחודשיים נולד במשקל תקין ולידה תקינה, בדרך כלל ילד מאוד שמח ושובב. אך מיום שלישי האחרון - בערב הקאה. יום רביעי- החום שלו עלה, משלשל ומקיא. יום חמישי - הגענו למיון, מסתבר שהוא התייבש, חלה בוירוס, ממשיך להקיא ולשלשל, 2 הקאות ביום + 5 שלשולים. יום שישי- עדיין בבית חולים, מרגיש הרבה יותר טוב, החום ירד, לא מוכן לאכול מוצקים, אוכל כל כמה שעות תרכובת מזון לתינוקות, בקושי שותה מים, שבת- שחררו אותנו מהבית חולים, אך כשהגענו הביתה בערב, שלשל 3 פעמים, הריא פעם אחת, בלי מצב רוח, כל הזמן ישן, אין חום.
    והיום - יום ראשון, אכל בבוקר 180CC פורמולה, עדיין נורא ישנוני, לקחתי אותו לרופא המטפל, רופא אמר לתת לו 500CC מינרלי, כלומר כל הבקבוק הגדול. האם זה הגיוני??? הוא עדיין מסר לשתות, אני מכניסה לו עם מזרק מינרלי ומים.
    אין לו חום, אבל אני נורא נורא דואגת... האם לחזור למיון??.
    אשמח לכל תשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן שנה וחודשיים - דחוף!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנה וחודשיים - דחוף!!! - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    06/02/2011

    הסביר ביותר זה לשוב ולהתיעץ עם הרופא המטפל שיחליט על מצבו אחרי בדיקתו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו