יציאות אצל תינוקת בת חודשיים

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • יציאות אצל תינוקת בת חודשיים
    אירן
    23/02/2011

    שלום. בתי בת חודשיים על הנקה מלאה, מגיל חודש בערך הפחיתה משמעותית בכמות היציאות. היום היא עושה קקי פעם ב-4-6 ימים. יש לציין שהיא סובלת מאוד מזה+גזים+גרפסים מרובים-+פליטות קטנות. בעקבות כך נעשתה לה בדיקה רקטלית אחרי 3 ימים ללא קקי, רופא ילדים התרשם שפשוט אין לה קקי (לדעתו בגלל הכמות לא מספקת של סיבים בתזונתי), אך הקקי שהיא עשתה אחרי 6 ימים (אחרי שהיא הראתה סימנים של התאמצות במשך כיומיים) היו עם מעין גרגירים קטנים (לפי דעתי, אם אני לא טועה, זה מצביע על התחלה של עצירות ). אני רואה שקיימת אצל בתי בעיה כלשהי, או שמדובר בעצירות או רפלוקס ביחד עם סוג של עצירות. יש לציין שהעליה במשקל גבולית.
    האים כדאי להתערב רפואית לפני שאנחנו מגיעים לשישה ימים ללא יציאה (נרות או משהו אחר)??? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יציאות אצל תינוקת בת חודשיים - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    23/02/2011

    ביניקה גם יציאה פעם בעשרה ימים נחשבת נורמלית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו