מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- מה עושים?דנה04/03/2011
שלום רב,
בתי בת 5 שבועות, ומאז גיל 8 ימים החלה לגלות סימנים של התפתלויות מרובות, חוסר שקט לאורך רוב היום, בכי וצווחות מרובות של "איייייייי, אהההההההה, איההההההה". הילדה סובלת מרבית מהזמן, לא רגועה כמעט אף פעם כשהיא בלי מוצץ... בלילה אני שמה לב שהיא מתאנחת המון בשינה, עושה רעשים של כאילו נחנקת, משתעלת תמיד אחרי הארוחות, ואני תמיד שומעת רעשים מכיוון הגב כאילו האוכל עולה לה, היא בנוסף עושה המון סימנים עם הפה של הוצאת הלשון החוצה, או גלגול שלו , ופולטת רוק החוצה ובולעת... היא גם עושה סימנים של גועל עם הפה.... מפנה את הראש אחורה בכח אחרי ההאכלות...
רופא ילדים אחד אמר שמדובר ברפלוקס סמוי/שקט... העניין שההתפתלויות מתחילות בד"כ בפרקי זמן של שעה- שעתיים אחרי האוכל ולא באופן מיידי....
מזה כשבועיים היא מקבלת מינון של 1 מ"ג זנטק ונראה שאין ממש שיפור...... אני אובדת עצות... התחלנו עימה גם טיפול הומופתי אצל ד"ר שנהר במקביל, ונראה שכלום לא עוזר...
יש לציין שהתינוקת ניזונהבמהלך היום מ- 6 בקבוקים של חלב שאוב ו-2 בקבוקים של תמ"ל (מזה כשבועיים אנפמיל).
אודה לך מאד על קצה של חוט ממה שנראה לך מהתסמינים...וכן מה אפשר לעשות על מנת להרגיע אותה כי זה נראה בלתי אפשרי כשהיא בזמן הבכי ... הילדה מאד מאד סובלת וגם אנחנו ההורים.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה עושים? - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין05/03/2011ברור מפנייתך שאתם עובדי עצות , אבל יתכן ולילדה פשוט "קוליקס" אופייניים לגיל מלווים בהאכלת יתר, ואולי קצת לחץ וחוסר ניסיון הורי . קשה בגיל זה להבדיל בין קוליקס, רפלוקס ולעתים רגישות לחלב פרה. הנכון ביותר לשמור על זמני ארוחות קבועים, להימנע מהאכלה ממושכת (מקסימום 20 דקות) , להפסיק להאכיל כאשר הילד מגלה סמנים ראשונים של שביעות רצון גם אם נשאר עדיין מזון בבקבוק. אם קצב גדילה תקין, יציאות תקינות ואין הפרעה נשימתית איני חושב שיש צורך בטיפול כלשהו, ורצוי לווי של אחות טיפת חלב/רופא ילדים מנוסים ורגועים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדנה גם אצלנו אותה בעיה
אמא מודאגת05/05/2011ביתי בת 4 חוד ולפני חודש החלה לגלות חוסר תאבון, בכי והתפתלויות בזמן האוכל, המון המון גרעפסים אחרי האוכל אפילו לאחר 3 שעות, הוספתי לה קונפלור, שילשלה. כבר יומיים אנחנו עם אינפמיל עדיין בוכה נראה לי שאלך לטיפול הומופאטי אצל דר שנהר, כמה זמן הילדה שלך אחרי הטיפול ?האם יש הטבה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
