כאבים בחזה לנערה בת 14

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בחזה לנערה בת 14
    יאיר ברזל
    06/03/2011

    ביתי בת ה-14 סובלת מספר חודשים מכאבים בבטן העליונה.
    עברה טיפול נגד חידק בבטן אך הכאבים ממשיכים. לפני שבועיים שלחנו שוב בדיקת נשיפה, אך עדיין אין תוצאות.
    במקביל נעשה אולטרסאונד של בטן עליונה ללא מימצאים חריגים- הכל תקין.
    נשלחה לגסטרו ילדים ששלח אותה לבדיקת גסטרוקופיה, מימצא- אדמומיות קלה בוושת- לא מומלץ על טיפול אנטיביוטי, נלקחו ביופסיות אך ללא חשש שימצא משהוא חריג. עדיין מחכים לתוצאות הביופסיה.
    במשך כל התקופה הומלץ ע"י רופאת המשפחה ומומחה הגסטרו על טיפול רגיל נגד כאבים.,אקמול לא עזר בכלל ואופטלגין עזר רק קצת ולכן היא לא לוקחת יותר.הומלץ גם על טיפול מונע חימצון אך גם זה לא עוזר.
    ללא קשר לכאבים ביתי עוברת כבר שנתיים טיפול פסיכולוגי. אני מציין זאת בידיעה שגם לחץ נפשי יכול לגרום לכאבים.
    שאלתי היא מה יכולות להיות הסיבות לכאבים,ואילו בדיקות נוספות אנחנו יכולים לעשות, {דם? וכו'} והאם יש פתרון להרגעת הכאבים עד שתמצא סיבתם.
    תודה רבה על עזרתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בחזה לנערה בת 14

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בחזה לנערה בת 14 - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    06/03/2011

    קרוב לודאי שמדובר בסוג של מעי רגיז. יתן לנסות טיפול בדיקור או הפנוזה רפואית בבי"ח ספרא במרפאת גסטרו'. 5305006
    ניתן לנסות טיפול ב colpermin לכאבים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו