חלבון ירוד אצל ילדה בת שנה ו 3 חודש

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • חלבון ירוד אצל ילדה בת שנה ו 3 חודש
    אנה
    21/03/2011

    שלום רב, עקב עליה מועטה במשקל מאז לידתה של בתי שכיום היא בת שנה ו3 חודשים נעשה לה בירור נוסף מההרבה שכבר עברנו וכולם נמצאו תקינים . בבדיקות הדם שלה האחרונות נמצא protein total 4.8
    albumin 3.3
    נשלחנו לבדיקות נוספות לברר את פשר העניין. לבתי תמיד היה תיאבון לא טוב ותמיד אכלה לא טוב אבל כבר חודשיים שהמצב הוא הפוך ואפילו מצוין ודווקא החודש בבדיקות מצאו את הנ"ל
    . הילדה אוכלת יפה ואוכלת הכל מהכל, לא מקיאה(פעם כן הקיאה) ויש לה בין יציאה ל3 ביום(פעם היו בין 4 ל6). היינו אצל מומחה בעניין והיה מאוד מופתע איך ילדה שאוכלת עם תיאבון בריא ונראת בריאה לחלוטין יש בדיקות דם כאלה.
    השאלה שלי היא כזאת. האם רמות כאלה של חלבון בדם זה מסוכן? האם היא מרגישה כאבי בטן? כאבים אחרים? ממה המצב יכול לנבוע? האם זה הפיך ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלבון ירוד אצל ילדה בת שנה ו 3 חודש - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    22/03/2011

    החלבון אינו ירוד קריטית. בדיקות נוספות שייצגו המצב התזונתי ישפכו אור האם קימת בעיה או לא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו