בעיות עיכול

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות עיכול
    אלה
    21/03/2011

    שלום!
    התינוקת שלי בת 7 חודשים. לפני כשלושה שבועות הייתה חולה עם חום במשך 3 ימים (לפי הרופא ויראלי) בזמן המחלה לא אכלה מוצקים (בקושי אכלה בכלל) והצואה שלה הפכה רכה.
    בתום המחלה הצואה חזרה להיות אופיינית ולאחר כמה ימים שוב החלו יציאות רכות והתינוקת הוציאה כל הזמן קולות כאילו היא מתאמצת לקקי (לפי הרופא אין משהו חריג) ושוב התינוקת חלתה עם חום בליווי שיעול, נזלת והרבה ליחה. היציאות כל הזמן היו רכות עד נוזליות 3-4 פעמים ביום (שוב הרופא לא יחס חשיבות כי היא לא נראתה מיובשת).
    בגמר המחלה חזרה לאכול מוצקים אך לעיתים מסרבת ונראה שסובלת מכאבי בטן (יש לה גם ריפלוקס ועכשיו היא בגמילה מזנטק אך נראה שזה לא קשור כי יש לה גם גזים ואחרי יציאה/ שחרור גזים נרגעת).והיציאות שלה מגוונות פעם מוצקות אך עם אוכל לא מעוכל (ממש מרק כתום רק מוצק) ופעם יותר נוזליות (הדייסה והמטרנה). מה זה יכול להיות? והאם כדאי לעשות תרבית?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות עיכול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות עיכול - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    22/03/2011

    זהו מצב שלאחר מחלה זיהומית. עם מעט סבלנות זה יסתדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו