גזים ורפלוקס אצל תינוק בן חודש

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • גזים ורפלוקס אצל תינוק בן חודש
    isw
    12/04/2011

    שלום למנהלי הפורום,
    אני אם לתינוק בן 5 שבועות. כבר מהשבוע הראשון סבל מכאבי בטן שנצפו כגזים. מאחר ואין תרופה למצב זה הילד ממשיך לסבל מגזים. ניסיתי סימיקול עם הטבה בינונית.בנוסף, משבוע 3 פליטות לא מרובות אך בכמות גדולה וכן רפלוקס של חומציות הקיבה הגורם עד לשיעול והשתנקות, וכן מעיר משינה. תזונת התינוק היא הנקה בלבד אך בעקבות הרפלוקס הומלץ לנו לשלב אנפמיל. התינוק עולה יפה במשקל, גם בהנקה בלבד וגם עם אנפמיל הניתן לו פעם אחת בהאכלת לילה על מנת שיישן טוב יותר. מאחר וממשיך לסבל מעליית החומצה הומלץ לנו על לוסק. טרם ניתן לתינוק. בנוסף יש לציין כי בוצעו כל הפעולות האפשריות על מנת למנע רפלוקס כמו הגבהת המיטה כד'.
    שאלותי:
    1. האם מקובל להתחיל מייד עם לוסק או שמומלץ לנסות קודם זנטק?
    2. האם פעילות אנפמיל וזנטק או לוסק מבטלות אחת את השניה?
    3. האם אפשר לתת סימיקול בזמן שהתינוק מקבל אנפמיל/זנטק/לוסק?
    בתודה ובברכה,
    ISW

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גזים ורפלוקס אצל תינוק בן חודש - תגובה

    ד''ר עקיבא פרדקין
    15/04/2011

    ההחלטה על טיפול תרופתי ברפלוקס קיבה/ושט בדר"כ כאשר יש חשד לסיבוכים הנובעים מהתופעה. אני מניח שהרופא התרשם בעקר מנושא של שעול והשתנקות והחליט על טיפול תרופתי. מתן תרופה מהסוג של LOSEC יעילה ובטוחה בתינוקות למרות שעדיין לא רשומה בהתוויה זו בארץ . אין מניעה להמשיך להניק כרגיל, להוסיף אנפמיל AR לפי הצורך או לטפל בסימיקול במקביל לטיפול בלוסק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו