מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- שאלה דחופה - פעוט שבלע ג'ולהאמא מודאגת14/04/2011
שלום רב,
אני אמא לילד בן 3.5. ביום שבת האחרון הוא בלע ג'ולה ממתכת בקוטר של כ-1 ס"מ.
הוא התנהג כרגיל, הגענו איתו למיון ילדים בשיבא,
בדקו אותו, ראו שהג'ולה נמצאת מעל הקיבה.
מאז עברו 5 ימים, יציאה- 2 יציאות ביום, קיבה קשה, רגילה.
ביום שני היינו אצל רופאת המשפחה שלא התרגשה ואמרה שיקח לזה יומיים שלושה לצאת.
היום עשינו צילום רנטגן נוסף, ניכר שהג'ולה עדיין באותו המקום, מעל לקיבה ממה שזכור לנו מתצלומי בית החולים שראינו.
מצ"ב.
בסך הכל הילד מתנהג ואוכל כרגיל, לא מתלונן על כאב מיוחד,
אשמח לדעתכם מה כדאי לעשות עכשיו וכיצד לטפל אם בכלל או שלתת לזה זמן לצאת לבד?
ייתכן והג'ולה גדולה מדי והיא לא מצליחה לעבור בקיבה.
אשמח לדעתכם המקצועית ואם יש צורך נשמח להגיע לייעוץ.
בתודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה - פעוט שבלע ג'ולה - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין15/04/2011אכן לפי הצילום יתכן והגולה עדיין לא יצאה מהקיבה
התרשמות מהצילום שלילד יש גם ריבוי צואה במעי.
ממליץ לתת לו 10 סמ"ק של שמן פרפין שעשוי לעזור בשני המצבים, גם לעזור לגולה להחליק ממקומה ולעבור למעי וגם טיפול בעצירות
אם לילד אין תלונות, ניתן בהחלט להמתין לפחות 10-14 יום לפני התערבות נוספת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תגובתך
אמא מודאגת15/04/2011היינו היום בבוקר אצל רופא משפחה שהפנה אותנו בשנית למיון בשיבא,
לטענת מומחה רנטגן במח' ילדים הג'ולה נמצאת בקיבה, וגם לטענת הרופאה האחראית במיון ילדים.
אמרו לנו שאין מה לדאוג ורק לעקוב אחר הילד ולוודא שהוא מרגיש טוב בלי חום, הקאות או התנהגות חריגה.
אמרו שבשלב הזה אין מה לעשות אלא להמתין וש"עד החתונה" הג'ולה תצא ושחררו אותנו הביתה.
לא נותר לנו אלא לקבל את דעתם.
במידה ואתה חושב אחרת נשמח להגיע לייעוץ.
לאחר אותו צילום הוא הוציא קיבה קשה בערב..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
