אלרגיה לחלב או קוליק

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • אלרגיה לחלב או קוליק
    נעמי
    06/05/2011

    שלום , ביתי בת 3 היתה אלרגית לחלבון החלב והסויה וניזונה מהנקה. יש לי תינוקת בת 13 יום שמקבלת מטרנה מיום היוולדה. בימים באחרונים נראה שהיא סובלת מכאבי בטן בעיקר בבוקר (שלא כמו שרשום בספרים). בנוסף לפני יומיים היתה לה הקאה חד פעמית. אני אובדת עצות... האם כאבי הבטן נובעים מרגישות לחלב או שזה קוליק? כיצד אדע אני חוששת שאני מזיקה לה. הרופא בדק אותה ואמר שלא יכול לדעת אם מדובר באלרגיה לחלב בשלב זה. קיבלתי נוטרמיגן ליתר ביטחון. האם אני יכולה לתת נוטרמיגן פעם או פכמיים ביום כדי לראות אם יש שינוי וכדי שהילדה תיתרגל לטעם. יש לי טראומה מהבת הגדולה שסירבה לאכול נוטרמיגן בגיל חודשיים לא משנה מה עשינו. האם כאב בטן כסימן יחיד יכול להיות אינדיקציה לאלרגיה לחלב? מה היא הצעתך? תודה נעמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה לחלב או קוליק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה לחלב או קוליק - תגובה

    ד''ר עקיבא פרדקין
    06/05/2011

    הצעתי שתהיה רגועה ותגדלי את בתך השניה בהנאה ללא חרדות וחששות. לפי דווח שלך קרוב לוודאי שלא מדובר באלרגיה לחלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו