מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- פרופ' בוינובר שלוםאמא15/05/2011
אני בת 36, אובחנתי כחולת צליאק בגיל חצי שנה והייתי בטיפולך שנים ארוכות.
לאחרונה הכרתי הרבה חולי צליאק חדשים אשר רובם אובחנו רק בגיל מאוחר יחסית. מאחר ולפני הרבה שנים לא היה קיים המושג "עלול להכיל" אכלתי כל דבר אשר לא היה מכיל קמח לסוגיו. חשוב לציין שמבחינתי אני שומרת 100%, בלי סטיות, כמו ששמרתי כל חיי. אני מרגישה טוב ואין לי תופעות. הצליאקים החדשים המומים מכך שאני אוכלת מוצרים ש"עלולים להכיל" וטוענים שאני מזיקה לעצמי ובמיוחד מפחידים אותי עם הסיכוי הגבוה לסרטן.
האם הם צודקים? האם עלי להפסיק לאכול מוצרים שעלולים להכיל?
אוסיף שלא עשיתי בדיקות דם די הרבה שנים ואגב עשיתי בדיקות לשני ילדי וכרגע אין להם.
אודה על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריפלוקס בהמשך להמלצתך
שגית שתיוי28/02/2015הי
שמי שגית אמא של מיכאלה בת 5 חודשים . ביקרנו אותך ב15 לפברואר עם מיכאלה. מגיל חודשיים וחצי לאחר שלא גדלה במשקל בקצב עפ הרופא אובחנה כסובלת מריפלוקס וקיבלה נוטרילון ar וזנטק בביקוינו אצלך המלצת לנו להפסיק את הזנטק והמזון המיוחד ולעבור למטרנה וקורנפלור או אורז לצורך העמסה קלורית. בשבועיים האחרונים מיכאלה עלתה ב90 גר בלבד ובשלושה הימים האחרונים אינה אוכלת את המנה אלא מסתפקת ב 60 עד 100 מיליגרם. הילדה עדיין חיונית וחייכנית
אנו מודאגים ובהמשך להנחיותיך נבקש הערכת מצב מול ההתפתחויות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריפלוקס בהמשך להמלצתך - תגובה
פרופ` יורם בוינובר12/03/2015לאור העובדה שאת לא מדווחת על הקאות או תופעות אחרות אני מסיק שמעבר לפורמולה אחרת לפעמים משנה הרצון לאכול אותה בתקופה שלאחר ההחלפה. בגיל זה יכולה לקבל מרק ולהתחיל המתן פרי שהם סמיכים מהפורמולה של החלב. חלק לא קטן מהתינוקות בגיל זה אינם עולים במשקל כמו ב3 החודשים הראשונים. רצוי שהרופא המטפל יראה את התינוקת ולפי התרשמותו יחליט כיצד לנהוג בעתיד. הרגלי האכילה מתיצבים עם הזמן לפי צרכי התינוק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופ' בוינובר שלום - תגובה
פרופ` יורם בוינובר11/03/2015ממליץ לבצע בדיקה סרולוגית לצליאק. בקשי מהרופא המטפל. אני ממליץ לכל המטופלים שלי ביקורת פעם בשנה שמטרתה לשמר את הרגלי האכילה הנכונים ולבדוק האם אין סטיה מהם. כל טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)