פרופ' בוינובר שלום

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • פרופ' בוינובר שלום
    אמא
    15/05/2011

    אני בת 36, אובחנתי כחולת צליאק בגיל חצי שנה והייתי בטיפולך שנים ארוכות.
    לאחרונה הכרתי הרבה חולי צליאק חדשים אשר רובם אובחנו רק בגיל מאוחר יחסית. מאחר ולפני הרבה שנים לא היה קיים המושג "עלול להכיל" אכלתי כל דבר אשר לא היה מכיל קמח לסוגיו. חשוב לציין שמבחינתי אני שומרת 100%, בלי סטיות, כמו ששמרתי כל חיי. אני מרגישה טוב ואין לי תופעות. הצליאקים החדשים המומים מכך שאני אוכלת מוצרים ש"עלולים להכיל" וטוענים שאני מזיקה לעצמי ובמיוחד מפחידים אותי עם הסיכוי הגבוה לסרטן.
    האם הם צודקים? האם עלי להפסיק לאכול מוצרים שעלולים להכיל?
    אוסיף שלא עשיתי בדיקות דם די הרבה שנים ואגב עשיתי בדיקות לשני ילדי וכרגע אין להם.
    אודה על תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרופ' בוינובר שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס בהמשך להמלצתך

    שגית שתיוי
    28/02/2015

    הי
    שמי שגית אמא של מיכאלה בת 5 חודשים . ביקרנו אותך ב15 לפברואר עם מיכאלה. מגיל חודשיים וחצי לאחר שלא גדלה במשקל בקצב עפ הרופא אובחנה כסובלת מריפלוקס וקיבלה נוטרילון ar וזנטק בביקוינו אצלך המלצת לנו להפסיק את הזנטק והמזון המיוחד ולעבור למטרנה וקורנפלור או אורז לצורך העמסה קלורית. בשבועיים האחרונים מיכאלה עלתה ב90 גר בלבד ובשלושה הימים האחרונים אינה אוכלת את המנה אלא מסתפקת ב 60 עד 100 מיליגרם. הילדה עדיין חיונית וחייכנית
    אנו מודאגים ובהמשך להנחיותיך נבקש הערכת מצב מול ההתפתחויות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס בהמשך להמלצתך - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    12/03/2015

    לאור העובדה שאת לא מדווחת על הקאות או תופעות אחרות אני מסיק שמעבר לפורמולה אחרת לפעמים משנה הרצון לאכול אותה בתקופה שלאחר ההחלפה. בגיל זה יכולה לקבל מרק ולהתחיל המתן פרי שהם סמיכים מהפורמולה של החלב. חלק לא קטן מהתינוקות בגיל זה אינם עולים במשקל כמו ב3 החודשים הראשונים. רצוי שהרופא המטפל יראה את התינוקת ולפי התרשמותו יחליט כיצד לנהוג בעתיד. הרגלי האכילה מתיצבים עם הזמן לפי צרכי התינוק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרופ' בוינובר שלום - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    11/03/2015

    ממליץ לבצע בדיקה סרולוגית לצליאק. בקשי מהרופא המטפל. אני ממליץ לכל המטופלים שלי ביקורת פעם בשנה שמטרתה לשמר את הרגלי האכילה הנכונים ולבדוק האם אין סטיה מהם. כל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו