בן 8 חודשים וחצי

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • בן 8 חודשים וחצי
    אמא
    26/05/2011

    שלום
    יש לי תינוק בן 8 חודשים וחצי והוא מאחר בהתפתחות ואנחנו במעקב עם התפתחות הילד ובקשו לעשות בדיקת חומצות אמיניום ובתוצאה הופיע שיש לו הפרשה מוגברת של גליצין669.93 מה זאת אומרת? ומה אפשר לעשות?
    ובנוסף לזה התינוק שלי לא אוכל אוכל מוצק וגם אם עושה לו 120 חלב והוא לא מסיים אותם ולפעמים אוכל אותם על פעמיים ,ובתקופה האחרונה הוא מקיא כל מה שהוא אוכל ,ויש לו עצירות כל הזמן ,הרופא אומרת שהכול בסדר אבל אני מרגישה שיש לו בעיה באכילה ,היום החלפתי לו החלב מסימלק אדוונס לפורמולה ,מה אמור להיות לבן שלי כי לא אוכל טוב (קמיות קטנות מאוד יחסית לבני גילו) והאם יש לעשות לו בדיקה לקיבה ? ומה ממליצים לי לתת לו לאכול ואיך לסדר לו את האוכל .אני מתחילה להתייאש כולם מעירים לי שהתינוק לא אוכל כמו שאר הילדים והוא נראה מאוד קטן מה אני יכולה לעשות.נא לעזור לי ותודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 8 חודשים וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 8 חודשים וחצי - תגובה

    ד''ר עקיבא פרדקין
    28/05/2011

    ילדים עם עיכוב התפתחותי כללי בהחלט סובלים גם מבעיות אכילה מורכבות והפרעה בצמיחה ושגשוג. אם הבעיה משמעותית בהחלט מומלץ לפנות למרפאת אכילה לגיל הרך באחת מבתי החולים המרכזיים על מנת לעבור אבחון הדרכה וטיפול. אין מה להתייאש ובוודאי לא להלחץ ממה שה"יועצים" השונים אומרים . בטוח שעם הדרכה נכונה ניתן יהיה לשפר בצורה טובה את מיומנויות וקצב הנאכילה.
    לגבי רמה מוגברת של גליצין באילו מידות? להתייעץ עם מי ששלח את הבדיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו