שאלה לגבי ילדה בת שנה וחצי

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי ילדה בת שנה וחצי
    עינת
    29/05/2011

    שלום רב,
    עשינו לה בדיקות דם לצליאק שיצאו שליליות אבל iga 36
    igg 535
    הבדיקות לצליאק ואני מקווה שאיני טועה ונותנת לך את נכונות לצליאק זה .deam. gliadin. pept שיצא בנורמה 0.9
    T.TRANSGLUTAMINASE 0.20
    שזה גם בנורמה
    עיקר התלונות שלה הם חוסר עלייה מספק (לסירוגין) במשקל מאז הלידה , חוסר תיאבון לסירוגין והיעקר העיקר זה רמת חלבונים נמוכה מאוד והחלובנים האלה בורחים דרך הצואה. בנוסף הברזל נמוך.
    לא יודעת למה אבל אני כל כולי בצליאק הזה, קוראת, מחפשת מידע. אולי כי שמענו על הרבה מקרים של צליאק לאחרונה.
    בבקשה אשמח לשמוע דיעה נוספת. כמובן אני מבינה שאין אבחנה דרך הפורום
    אבל ישנם גורמים אחרים שיכולים להסביר את מצבה של בתי הקטנה? או שכל הנראה באמת יש להיארך לצליאק.
    יש לנו תור ,ארוך אומנם , לגסטרוסקופיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי ילדה בת שנה וחצי - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    31/05/2011

    בבדיקות שציינת אין עדות לצליאק. זקוקה לברור אצל גסטרואנטרולוג ילדים שיחליט על המשך ברור במידה והדבר נדרש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו