רגישות לחלב

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • רגישות לחלב
    יובל
    02/06/2011

    שלום רב,
    בני כעת בן 11 חודשים, ינק עד גיל שנה באופן מלא, ועדיין בתור השלמה. נחשף בהדרגה למזון מוצק מגיל 6 חודשים ולמוצרי חלב מגיל 9-10 חודשים. לפני שבוע הופיעה פריחה אדומה על הבטן בצורת כתם אדום, (אבל גם זחל על הדשא באותו יום) שנשאר והגליד בהדרגה במשך שבוע. אתמול והיום לאחר סיום של ארוחת ערב שכללה מוצרי חלב (גבינה צהובה ומעדן חלב וניל) הקיא את תוכן הארוחה. יש לציין שלבני יש כבר במשך חודשיים אדמדמות באיזור שמעל השפה העליונה לבין הנחיריים שכל הזמן מתקלף (חשבתי שאולי זה ממגבונים, הפסקנו להשתמש בזה על הפנים , השתפר אך לא נעלם לחלוטין). מה המלצתך ? האם מדובר ברגישות חלב פרה ? האם כדאי לנסות להפסיק מוצרי חלב לחלוטין? האם צריך ללכת לביצוע תבחיני רגישות וכו'..? לציין שאין לו שילשולים, אבל מאז שהתחלנו לתת גבינה צהובה ריח הצואה ומרקמה השתנה מאוד אבל אין שילשולים.

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגישות לחלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגישות לחלב - תגובה

    ד''ר עקיבא פרדקין
    08/06/2011

    תמונה קלינית אינה חד משמעית
    ממליץ לבצע תבחיני אלרגיה לחלב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו