דם בצואה

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • דם בצואה
    עדי
    04/06/2011

    ד"ר שלום,
    אני בת 17 וחצי
    וכמספר חודשים אני סובלת מדם בצואה, הדם נמצא רק על הנייר ובכמויות גדולות.
    חשוב לציין כי אני סובלת מעצירות קשה מאוד, אני נכנסת פעם בשבוע וחצי לשירותים
    ובקושי רב המלווה בכאבי בטן. רופאת הילדים המליצה על נורמלקס, וכשלקחתי אותו
    הפסיקה תופעת הדימום.
    הפסקתי את השימוש בנורמלקס, משום שעעליתי על מתכון טיבעי (עגבניות וקורנפלס מיוחד) שמסייע בתדירות הטלת הצואה ומקל עליה, אך עדיין קיימת תופעת הדימום, לפעמים אני מרגישה מעין "קליק" כזה המלווה בכאב קל ואז כנראה מתפרץ הדם, אך זה קורה רק לפעמים.
    עוד חשוב לציין כי איני סובלת מכאבים נוספים כלשהם, לא נוטלת תרופות ובריאותי הכללית טובה.

    ממה נובעת תופעה זו?
    האם היא מצריכה בירור? והאם יש מקום לדאגה?
    אודה לתשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דם בצואה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם בצואה - תגובה

    ד''ר עקיבא פרדקין
    08/06/2011

    סיכוי גבוהה שאכן מקור הדימום מפיסורה/ארוזיה קטנה משנית לעצירות הקשה , או לטחורים בולטים . לאור המשכות התופעה ממליץ לפנות לפרוקטולוג לבדוק את פי הטבעת. למרות הפיתרון הטבעי ממליץ לך להתמיד עם הנורמלקס לפחות 3 חודשים ורק אז לרדת בהדרגה בטיפול.
    אם רוב הדימומים ללא כאב , ואין ממצא חיצוני יהיה מקום לבדיקה קולונוסקופית לשלול פוליפ גובנילי (לא ממאיר) שמופיע אצל ילדים ומתבגרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו