ריפלוקס

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • ריפלוקס
    שירן
    06/06/2011

    בני בן 7 חודשים שוקל 8.100 גובה 70 ,סובל מריפלוקס ,פולט המון לפחות 10 פעמים לאחר הארוחה וגם כעבור 4 שעות ,אין בעיה של חוסר עליה במשקל הוא באחוזון 25 ושומר על כך. חוץ מזה שהבגדים תמיד מלוכלכים לא עושה רושם שהוא סובל( ההאכלה והפליטה לא מלווה בבכי או בחוסר שקט ,לא בזמן הארוחה ולא לאחר מכן.
    בגיל 5.5 חודשים עברתי לאינפמיל אבל אין שיפור (היה רק לזמן קצר).מה עלי לעשות להישאר עם אינפמיל או לנסות תמ"ל רגיל עם הסמכת דייסה?

    כיום אוכל מחית ירקות וגם אותם פולט ,יש לו תאבון בריא אוכל 210 ואפילו מעוניין בעוד, לא היה מצב שהוא עצמו הפסיק את הארוחה בטרם נגמרה, גם במעון כאשר רואה בקבוק של ילד אחר לאחר שעתיים שהוא עצמו אכל ,מעוניין בעוד ואכן המטפלת נותנת.

    האם עלי להגביל את הכמות כי לדעתי ככל שאני ייתן יותר הוא יפלוט יותר .
    אבל התחושה שכאילו אני "מרעיבה" אותו מטרידה אותי מאוד למרות שדקה לאחר מכן עושה גרפס ונרגע .
    האם כדאי להקטין את הארוחות ולהגדיל את התדירות ?כל כמה שעות כדאי לתת לו לאכול ואיזה כמות?(פעם נאמר לי שכנראה בגלל הפליטות המרובות הוא שוב רעב ,האם זה נכון?).אוכל היום בין 3-4 ארוחות אינפמיל ובנוסף מנת פירות בבוקר ועוד מנת ירקות.

    הוא בשלב מבחינה התפתחותית של זחילה ישיבה ועמידה האם זה לא אמור להפחית את התופעה?כי בנתיים זה לא.

    האם כדאי להחליף את האינפמיל או שצריך להוסיף עוד משהו?

    עד היום נאמר לי שאין צורך בבדיקות לאבחן את הבעיה ,האם כך הדבר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריפלוקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס - תגובה

    ד''ר עקיבא פרדקין
    08/06/2011

    בנך סובל ממחלת החזר קיבה ושט , ללא סיבוכים לפי התאור שלך. במקרים אלה אין צורך בברור נוסף או טיפול תרופתי. בהחלט היתי מקטין את כמות הארוחה למקסימום 150-180 ומאפשר לו יותר ארוחות ביום . אנפמיל AR תכשיר יעיל, ניתן לשלב גם פורמולה נוספת מעובה בדייסה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפולקס

    שירן
    09/06/2011

    אז אם הבנתי נכון זה מחלה ולא תופעה כמו שהגדירו לי עד היום? והאם זה אכן מוגדר כריפלוקס.
    האם יהיה מצב שזה ייפסק באיזשהוא שלב ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו