בן שנתיים-חודשיים יציאות רכות

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנתיים-חודשיים יציאות רכות
    הילי
    18/06/2011

    היי,
    בני בן שנתיים ו-3 חודשים. יש לציין שיש לו חוסר ב-G6PD, ויש לו הרחבת אגני כליה עוד מההריון- במעקב אורולוג.
    עד לפני כחצי שנה היה עושה קקי כל יום- מאז כל שלושה עד אפילו 5 ימים.
    לפני כחודשיים היה לו וירוס בטן של יום. לא סבל כל כך- הקיא כ3 פעמים בסוף יצא שילשול ונגמר. חושבת שמאז בערך היציאות שלו לא חזרו להיות תקינות. היציאות רכות ואף לעיתים שלשוליות- אמרו לי בגן שזה לא שילשול כי יוצא רק פעם אחת.
    אף שהיציאות רכות הוא עושה כמעט בדרכ כל שלושה-עד חמישה ימים, נדיר שעושה יום אחרי יום. אבל אני רואה שכבר תקופה הקקי שלו לא ממש קקי- אלא יותר דומה לקקי של תינוק- רך ומיימי (סליחה על הביטוי- כמו שאומרים מרקם קוטג בערך).
    אני לא יכולה לשלוח לתרבית מאחר שאף פעם לא עושה קקי בבוקר- כמה שניסיתי לא קורה, ותרבית נאמר לי שניתן לתת רק בבוקר.

    אני דואגת, גם מסוג הקקי וגם מהתדירות-יכול להיות שיש לו וירוס למרות שאין חום וכו'?
    האם תוכלו לחוות דעה ולייעץ לי מה לעשות?
    תודה רבה,
    הילי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר תגובה?- בנתיים יש התפתחות

    הילי
    23/06/2011

    הוא היום על הבוקר הקיא פעמיים קצת- נראה כמו מיצי קיבה כי עוד לא אכל כלום..
    ומתוך שינה, שילשל המון..

    האם יכול להיות שזה וירוס של יום או יכול להיות, במשך למייל שלי, בעיה מתמשכת ושזה קשור ליציאות הרכות ? רוצה להזכיר שלפני חודשיים היה לו יום כזה גם של הקאות ואחכ שלשול.. ומאז נראה כי הקקי רך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנתיים-חודשיים יציאות רכות - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    23/06/2011

    היציאות לעתים משתנות לאחר זיהום במע העיכול. ממליץ לא להגזים בשתיה. במידה ויש נטיה לעצירות ניתן לתת פגלקס. לעתים קורס של פלגיל עוזר כאשר תרבות החיידקים במעי- הפלורה משתנה. רצוי יעוץ הרופא המטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו