מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גדילת עובריסמין03/07/2011
שלום אני במעקב גדילת עובר כל הבדיקות מתחילת ההיריון תקינות והיה הפרש של שבוע שקופית עורפית 1.4 סיכון משוקלל 1:6386 חלבון עוברי תקין 1:2956 שתי סקירות תקינות בשבוע 32 ויומיים עשיתי הערכת משקל והתוצאת :
שליה דרגה 2 כמות מים תקינה הערכה 1 1639 ,הערכה 2 1568
BPD 72.8 מתאים לשבוע 29.2
OFD 102.1 , HC 279.3
AC 258.6 מתאים לשבוע 30
Femur 60.3 מתאים לשבוע 31+2
יחסים
HC/AC 1.08 , AC/FEMUR 4.29 , BPD/FEMUR 1.21 ,HC/BPD 3.84
,FL/HC 0.22 הפרש של שבועים
היום שבוע 33.6 ממוצע גיל היריון 32.1
שיליה דרגה 2 מיעוט קל אינדקס מי שפיר 17+24+22+24 =87 מ"מ
הערכה 1 1888 ,הערכה 2 1838
BPD 78 מתאים 31.2
HC 284 מתאים לשבוע 31.4
AC 272 מתאים לשבוע 31
FEMUR 63 מתאים לשבוע 32.4
יחסים
HC/AC 1.04 , AC/FEMUR 4.32 ,BPD/FEMUR 1.24 ,HC/BPD 3.64
,FL/HC 0.22
האם עלי לדאוג בשביל סטייה של שבועיים או זה בתחום הנורמה והאם זה מעיד על מום או מחלה
מה משמעות ההפרש של שבועיים במדדים הראש האם צריך בדיקה ספיציפת יעוץ גניטי או זה בנורמה הסטייה
מה משמעות שלייה דרגה 2 ובגלל זה יש בעייה בגדילה
האם המיעוט צריך מעקב או זה בנורמה
אני מאוד דואגת הרופא שלי אמר שהיא גודלת ואין מקום לדאגה ולא התיחס למיעוט הקל ואמר צריך לחזור על הבדיקה עוד 10 ימים
אודה על תשובה מראש וסליחה על האורך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גדילת עובר - תגובה
ד''ר אלי רימון04/07/2011מה משמעות ההפרש של שבועיים במדדים הראש האם צריך בדיקה ספיציפת יעוץ גניטי או זה בנורמה הסטייה ? לדעתי אין צורך ביעוץ גנטי, מדובר בהאטה קלה בצמיחה
מה משמעות שלייה דרגה 2 ובגלל זה יש בעייה בגדילה ? אנו סבורים שההאטה בצמיחה מקורה בתפקוד שליה לקוי
האם המיעוט צריך מעקב או זה בנורמה ? זה מיעוט הדורש מעק שבועי לכמות מים
אני מאוד דואגת הרופא שלי אמר שהיא גודלת ואין מקום לדאגה ולא התיחס למיעוט הקל ואמר צריך לחזור על הבדיקה עוד 10 ימים - הערכת משקל נעשות כל 2-3 שבועות ולכן זה סביר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



