גדילת עובר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גדילת עובר
    יסמין
    03/07/2011

    שלום אני במעקב גדילת עובר כל הבדיקות מתחילת ההיריון תקינות והיה הפרש של שבוע שקופית עורפית 1.4 סיכון משוקלל 1:6386 חלבון עוברי תקין 1:2956 שתי סקירות תקינות בשבוע 32 ויומיים עשיתי הערכת משקל והתוצאת :
    שליה דרגה 2 כמות מים תקינה הערכה 1 1639 ,הערכה 2 1568
    BPD 72.8 מתאים לשבוע 29.2
    OFD 102.1 , HC 279.3
    AC 258.6 מתאים לשבוע 30
    Femur 60.3 מתאים לשבוע 31+2
    יחסים
    HC/AC 1.08 , AC/FEMUR 4.29 , BPD/FEMUR 1.21 ,HC/BPD 3.84
    ,FL/HC 0.22 הפרש של שבועים
    היום שבוע 33.6 ממוצע גיל היריון 32.1
    שיליה דרגה 2 מיעוט קל אינדקס מי שפיר 17+24+22+24 =87 מ"מ
    הערכה 1 1888 ,הערכה 2 1838
    BPD 78 מתאים 31.2
    HC 284 מתאים לשבוע 31.4
    AC 272 מתאים לשבוע 31
    FEMUR 63 מתאים לשבוע 32.4
    יחסים
    HC/AC 1.04 , AC/FEMUR 4.32 ,BPD/FEMUR 1.24 ,HC/BPD 3.64
    ,FL/HC 0.22
    האם עלי לדאוג בשביל סטייה של שבועיים או זה בתחום הנורמה והאם זה מעיד על מום או מחלה
    מה משמעות ההפרש של שבועיים במדדים הראש האם צריך בדיקה ספיציפת יעוץ גניטי או זה בנורמה הסטייה
    מה משמעות שלייה דרגה 2 ובגלל זה יש בעייה בגדילה
    האם המיעוט צריך מעקב או זה בנורמה
    אני מאוד דואגת הרופא שלי אמר שהיא גודלת ואין מקום לדאגה ולא התיחס למיעוט הקל ואמר צריך לחזור על הבדיקה עוד 10 ימים
    אודה על תשובה מראש וסליחה על האורך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גדילת עובר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גדילת עובר - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    04/07/2011

    מה משמעות ההפרש של שבועיים במדדים הראש האם צריך בדיקה ספיציפת יעוץ גניטי או זה בנורמה הסטייה ? לדעתי אין צורך ביעוץ גנטי, מדובר בהאטה קלה בצמיחה
    מה משמעות שלייה דרגה 2 ובגלל זה יש בעייה בגדילה ? אנו סבורים שההאטה בצמיחה מקורה בתפקוד שליה לקוי
    האם המיעוט צריך מעקב או זה בנורמה ? זה מיעוט הדורש מעק שבועי לכמות מים
    אני מאוד דואגת הרופא שלי אמר שהיא גודלת ואין מקום לדאגה ולא התיחס למיעוט הקל ואמר צריך לחזור על הבדיקה עוד 10 ימים - הערכת משקל נעשות כל 2-3 שבועות ולכן זה סביר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו