זריקות פרוגרסטרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זריקות פרוגרסטרון
    שרי
    04/07/2011

    רקע ילדתי לפני מס שנים שבוע 29 עקב צירים מוקדמים ופתיחה של צוואר רחם. היום אני בשבוע 19 אורך צוואר 38 מ"מ הומלץ על ידי רופא המטפל לקבל זריקות בשל לידה מוקדמת לשעבר. לאחר בירורים הבנתי שהזריקות הללו אומנם מונעות לידה מוקדמת אך במקביל עלולות לפגוע באיברי מין העובר ....שאלתי היא כזאת .ההריון הנוכחי עד כה תקין לכן החלטתי שלא לקחת את הפרוגרסטרון ...עד שחלילה צוואר רחם יפתח לא נראה לי הגיוני לקחת אותם כשהכל איתי כרגע בסדר רצוי לציין שההריון הנוכחי הזה מגבר אחר אז אולי ההריון הזה שונה...האם לקיחת פרוגרסטרון רק כשיש בעיה יכולה לעזור? או שמומלץ להתחיל את הזריקות גם כשהכל בסדר כטיפול מונע. אני פשוט חוששת לקחת את הזריקות הללו סתם. כי אולי ההריון הזה יהיה תקין וכשתהיה בעיה אני אוכל לקחת אותם .מה דעתך ? אודה לתשובה כי אני מאד מבולבלת .וממש לא יודעת איך לפעול .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זריקות פרוגרסטרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זריקות פרוגרסטרון - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    04/07/2011

    מומלץ להתחיל טיפול כעת כי התרופה עוזרת פחות כשכבר יש קיצור צואר
    הנושא של השפעת זריקות על מין העובר נבדק ולא נמצאה השפעה כזו לפי הספרות העדכנית
    קיימת אפשרות לקחת נירות פרוגסטרון שנספג פחות לזרם הדם
    מציע שתפני לרופא הריון בסיכון ליעוץ מסודר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו