דימומים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימומים
    מינה
    17/07/2011

    שלום אני בת 24 וכרגע בהריון שני הריון ראשון עבר בשלום פחות או יותר(היה לי בחילות והקאות לאורך כל ההריון) כרגע בהריון שני שבוע 15+5 אני נמצאת בחופשת מחלה כבר 3 שבועות ולפחות עד יום שישי הזה עקב היפרדות קרומימים ודימומים וכן אני מטופלת בזופרן.
    רציתי לשאול כמה דברים:
    א. מה הסיכוים שלי להולדת ילד בריא?
    ב.האם מותר לי לטוס טיסות קצרות למשל לקייב?ולאחר מכן נסיעות בתוך חבל ארץ זו? (לפני ההריונות אחרי טיסות הייתי מקבל מחזור?)
    ג. מה המגבלות שלי בקשר חופשת מחלה?אם אני עובדת במשרד ליד מחשב ולא סוחבת דברים כבדים? וכדי להגיע לעבודה לוקחים אותי ברכב ובבנין יש מעליות להגיע למשרד האם מותר לי לעבוד לכמה שעות או שזה יכול לגרום לנזק בלתי הפיך?
    ד. האם בזמן טיפול בזופרן יש אפשרות להפסיק את זה בלי שהבחילות וההקאות יחזרו?
    אודה על תשובות בהקדם
    ותודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימומים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימומים - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    17/07/2011

    א. מה הסיכוים שלי להולדת ילד בריא? ברב המקרים הדברים מסתדרים וההריון מוצלח
    ב.האם מותר לי לטוס טיסות קצרות למשל לקייב?ולאחר מכן נסיעות בתוך חבל ארץ זו? (לפני ההריונות אחרי טיסות הייתי מקבל מחזור?)- לדעתי לא
    ג. מה המגבלות שלי בקשר חופשת מחלה?אם אני עובדת במשרד ליד מחשב ולא סוחבת דברים כבדים? וכדי להגיע לעבודה לוקחים אותי ברכב ובבנין יש מעליות להגיע למשרד האם מותר לי לעבוד לכמה שעות או שזה יכול לגרום לנזק בלתי הפיך? יכולה להמשיך בעבודה זו לדעתי
    ד. האם בזמן טיפול בזופרן יש אפשרות להפסיק את זה בלי שהבחילות וההקאות יחזרו?
    לא מבין את השאלה שהרי בקבלת זופרן למניעת הקאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו