שליית פתח מרכזית על צלקת ניתוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שליית פתח מרכזית על צלקת ניתוח
    ליזי
    19/07/2011

    שלום רב,
    אני בהריון 5 שבוע 28 עברתי 4 ניתוחים קיסריים (האחרון לפני שנה ושבעה חודשים)
    בסקירת מערכות התגלה שליית פתח מרכזית על צלקת ניתוח
    הבטן שלי מאד נמוכה (שרירי הבטן רפויים מאד.)
    הרופאה נתנה לי הפניה לביה"ח למרפאה טרום ניתוחית וקבעו לי תור לביה"ח רק לשבוע 34(בתל השומר)
    1האם זה לא מאוחר מדי?
    2האם אני לא צריכה שמירת הריון במצב כזה?
    3האם כדאי לקחת מנתח פרטי בניתוח כזה?
    4 האם בניתוח כזה עושים הרדמה מלאה והאם החתך הוא על הבטן??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שליית פתח מרכזית על צלקת ניתוח - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    19/07/2011

    1.האם זה לא מאוחר מדי? לא מאוחר, לא מיילדים לפני זה
    2האם אני לא צריכה שמירת הריון במצב כזה? לדעתי כדאי
    3האם כדאי לקחת מנתח פרטי בניתוח כזה? לא, זה נעשה על ידי צוות המחלקה
    4 האם בניתוח כזה עושים הרדמה מלאה והאם החתך הוא על הבטן?? צורת ההרדמה קובע המרדים, החתך הוא החתך הישן בבטן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו