סכרת היריון- ערכים נמוכים...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סכרת היריון- ערכים נמוכים...
    לין
    19/07/2011

    שלום,
    נתקפתי בסכרת היריון במיוחד בצום- אני מוטפלת במרפאת נשים בסיכון גבוה עם התפריט לדיאטה ומעקב אצל הרופא מדי שבועיים שלוש. הערכים אצלי מתחילים להתאזן בצום- נעים בין 80-99. לעיתים רחוקות זה עולה ל 103.הרופא חשב לתת לי בהתחלה זריקות אינסולין אבל עכשיו הוא אומר שהמצב משתפר ונמשיך לעקוב רק בעזרת הדיאטה.
    מה שמדאיג אותי הוא כך- כשאני אוכלת גלידה או ארטיק הסוכר אצלי יורד- דוגמא- היום אכלתי גלידה עשירה בשוקולד ופצפוצי אורז בעלת 28 גרם פחמימות, בדקת אחרי השעה והסוכר יצא 86. למה זה ככה ? האם זה אומר משהו?
    ועוד שאלה קטנה- אני עכשיו לקראת השבוע 34 והעוברית שלי שוקלת 2630, הרופא אומר שהבטן שלה גדולה לרוב בגלל הסוכר אצלי- אבל זה מתחיל להתאזן הסוכר- האם יש סכנה על העוברית שלי בגלל שהבטן שלה גדולה -שמנמנה?
    אשמח לתשובה בהקדם האפשרי, אני נורא דואגת
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סכרת היריון- ערכים נמוכים... - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    19/07/2011

    לעיתים יש תגובה הפוכה של הגוף לאחר אוכל שגורמת לסוכר לרדת מאוד-אין בזה סכנה
    לגבי משקל העובר משפיע על צות הלידה- הכוונה לגבי צורך בניתןח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו