מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אודה לכם לתשובות...הריונית20/07/2011
שבוע 21 אני מטופלת בנרות פרוגסטרוןבשל לידה מוקדמת בעברכמות שאני צורכת 400 מ"ל ביום שתי נרות .האם המינון בסדר? הרופא המטפל רוצה בנוסף שאתחיל טיפול בזריקות פרוגסטרון.האם הטיפול בנרות לא מספיקות?
שאלה נוספת ..מידי שבועיים אני עושה בדיקה של אורך צוואר רחם בבדיקה אחת ראיתי שכתוב על גבי הטופס שהשליה ממוקמת בדופן קידמי ובבדיקה האחרונה לפני שבוע נאמר שהשיליה אחורית. האם השיליה משנה את מקומה במהלך ההריון????????שאלה נוספת שהכי מטרידה אותי ..נמצא לי חלבון בשתן (70) תרבית תקינה סוכר תקין (90) לחץ דם תקין 117/70 .ונמצא שבדיקה UREA תוצאה 12 . מה זה אומר ? הרופא המטפל אמר שצריך לעקוב השאלה שלי האם זאת תחילה של רעלת הריון?
תודה ויום טוב:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודה לכם לתשובות... - תגובה
ד''ר אלי רימון20/07/2011400 מ"ל ביום שתי נרות .האם המינון בסדר? כן
הרופא המטפל רוצה בנוסף שאתחיל טיפול בזריקות פרוגסטרון.האם הטיפול בנרות לא מספיקות? אין הוכחה שיותר מ-200 עוזר
שאלה נוספת ..מידי שבועיים אני עושה בדיקה של אורך צוואר רחם בבדיקה אחת ראיתי שכתוב על גבי הטופס שהשליה ממוקמת בדופן קידמי ובבדיקה האחרונה לפני שבוע נאמר שהשיליה אחורית. האם השיליה משנה את מקומה במהלך ההריון???????? לא, בקשי שיבדקו זאת פעם נוספת
שאלה נוספת שהכי מטרידה אותי ..נמצא לי חלבון בשתן (70) תרבית תקינה סוכר תקין (90) לחץ דם תקין 117/70 .ונמצא שבדיקה UREA תוצאה 12 . מה זה אומר ? כדאי לבצע איסוף שתן 24 שעות
הרופא המטפל אמר שצריך לעקוב השאלה שלי האם זאת תחילה של רעלת הריון? לא ניתן לאמר כעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)