מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אני בשבוע 7 להריון ויש לי סכרת הריולחוצה מאד!!22/07/2011
שלום!
אני חייבת עזרה דחוף!!! אני בהריון (שני) בשבוע 7 ויש לי סכרת הריון הופניתי למעקב וטיפול במחלקה להריון בסיכון גבוה. רופא נשים שלי אמר לי כי יש סיכוי שיהיה צורך בהפסקת ההריון כי זה נדיר לקבל סכרת הריונית בשלב מוקדם זה של הריון. פיזית ונפשית אני לא מרגישה טוב,דפיקות לב מואצות , רעב תמידי (שלא נדבר על זה שאין לי תיאבון אף פעם),רעד וחולשה מרובה מאד וכו'...
הערה חשובה: בהריון הראשון לפני כשנתיים וחצי קיבלתי סכרת הריון בשליש האחרון להריון, לפי בדיקת העמסת סוכר של 50 שלא יצא תקינה ו100 שגם יצא לא תקינה-הייתי במעקב וטיפול במחלקה להריון בסיכון גבוה ובדם ויזע הצלחתי לאזן את רמת הסוכר בדם ונולדה לי ילדה מקסימה בלידה רגילה בשבוע 37.4. לאחר הלידה הסכרת נעלמה. (ברוך ה')
שאלות: האם הסיכויים למצבי להפסקת הריון גבוה? (כפי שהרופא מסר לי היום)
מה הסיכויים שהריון יימשך תקין עקב גילוי מוקדם של סכרת הריון?
ובכלל כל מידע בנושא אשמח לקבל או שתפנו אותי למקום שאוכל לקרוא.
תודה מראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני בשבוע 7 להריון ויש לי סכרת הריו - תגובה
ד''ר אלי רימון23/07/2011סוכרת הריון שלכאורה מופיעה בשליש הראשו מבטאת בדכ מצב של סוכרת עוד קודם להריון.
דיאטה חשובה אך האיזון במקרה זה חשוב ונעשה על ידי מתן זריקות אנסולין
החשש המרכזי הוא ממומים של העובר ומבאן ההציה להפסקת הריון אך לדעתי ניתן לזהותם בסקירות
המאמץ החשוב הוא איזון מיידי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסכרת הריון
שרון24/07/2011היי, בתור בחורה עם ניסיון ושעברה את זה אני יכולה להגיד לך שאת יכולה להיות רגועה, אני כרגע בהריון שלישי ובהריון הקודם גם גילו אצלי סכרת הריונית כבר מהתחלה (מכיוון שבהריון הראשון גם היה לי אבל מהשליש השלישי) הייתי במעקב כל שבוע וכל יום הייתי בודקת את הסוכר בצום ושעתיים אחרי אוכל , טופלתי באינסולין (אין לך מה לדאוג, זה לא נורא כל כך) וכך הייתי עד הלידה וברוך השם נולד לי בן, אני מאחלת לך הריון קל ושתהיי רגועה. יום נעים :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



