אני בשבוע 7 להריון ויש לי סכרת הריו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני בשבוע 7 להריון ויש לי סכרת הריו
    לחוצה מאד!!
    22/07/2011

    שלום!
    אני חייבת עזרה דחוף!!! אני בהריון (שני) בשבוע 7 ויש לי סכרת הריון הופניתי למעקב וטיפול במחלקה להריון בסיכון גבוה. רופא נשים שלי אמר לי כי יש סיכוי שיהיה צורך בהפסקת ההריון כי זה נדיר לקבל סכרת הריונית בשלב מוקדם זה של הריון. פיזית ונפשית אני לא מרגישה טוב,דפיקות לב מואצות , רעב תמידי (שלא נדבר על זה שאין לי תיאבון אף פעם),רעד וחולשה מרובה מאד וכו'...
    הערה חשובה: בהריון הראשון לפני כשנתיים וחצי קיבלתי סכרת הריון בשליש האחרון להריון, לפי בדיקת העמסת סוכר של 50 שלא יצא תקינה ו100 שגם יצא לא תקינה-הייתי במעקב וטיפול במחלקה להריון בסיכון גבוה ובדם ויזע הצלחתי לאזן את רמת הסוכר בדם ונולדה לי ילדה מקסימה בלידה רגילה בשבוע 37.4. לאחר הלידה הסכרת נעלמה. (ברוך ה')
    שאלות: האם הסיכויים למצבי להפסקת הריון גבוה? (כפי שהרופא מסר לי היום)
    מה הסיכויים שהריון יימשך תקין עקב גילוי מוקדם של סכרת הריון?
    ובכלל כל מידע בנושא אשמח לקבל או שתפנו אותי למקום שאוכל לקרוא.
    תודה מראש!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בשבוע 7 להריון ויש לי סכרת הריו - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    23/07/2011

    סוכרת הריון שלכאורה מופיעה בשליש הראשו מבטאת בדכ מצב של סוכרת עוד קודם להריון.
    דיאטה חשובה אך האיזון במקרה זה חשוב ונעשה על ידי מתן זריקות אנסולין
    החשש המרכזי הוא ממומים של העובר ומבאן ההציה להפסקת הריון אך לדעתי ניתן לזהותם בסקירות
    המאמץ החשוב הוא איזון מיידי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סכרת הריון

    שרון
    24/07/2011

    היי, בתור בחורה עם ניסיון ושעברה את זה אני יכולה להגיד לך שאת יכולה להיות רגועה, אני כרגע בהריון שלישי ובהריון הקודם גם גילו אצלי סכרת הריונית כבר מהתחלה (מכיוון שבהריון הראשון גם היה לי אבל מהשליש השלישי) הייתי במעקב כל שבוע וכל יום הייתי בודקת את הסוכר בצום ושעתיים אחרי אוכל , טופלתי באינסולין (אין לך מה לדאוג, זה לא נורא כל כך) וכך הייתי עד הלידה וברוך השם נולד לי בן, אני מאחלת לך הריון קל ושתהיי רגועה. יום נעים :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו