כאבים מתחת לחזה..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים מתחת לחזה..
    מיכל
    24/07/2011

    בת 32 הריון קודם לידה מוקדמת בשל צירים והתקצרות צוואר הרחם שבוע 29. כיום אני בהריון שבוע 21 מטופלת בנרות פרוגרסטרון צוואר רחם 40 מ"מ ומידי שבועיים אני במעקב אחר צוואר רחם. יש לי שתי שאלות ואודה לכם לתשובה היות ואני די מבולבלת. מידי פעם יש לי מן התקשויות ברחם ללא כאב הם יכולים להופיע מס פעמים במהלך היום ....אני לא יודעת אם על כל דבר קטן לגשת לרופא המטפל איך אדע אם אלו צירים בעבר כשהרגשתי ככה בדקו אותי במוניטור ואלו לא היו צירים האם לאור העבר שלי אני אמורה לעקוב אחרי כל פסיק קטן שאני מרגישה? דבר נוסף... בימים האחרונים החלו לי כאבים מתחת לחזה ממש בצלעות כאבים שבאים וחולפים זה קורה בעיקר שאני שותה או אוכלת שהקיבה מתמלאת ....ואז אני מרגישה מן לחץ. אוסיף ואציין שהייתי אצל הרופ-א שלל שזה רעלת הריון . לחץ דם תקין וכן בדיקת שתן תקינה אמר שהרחם לוחץ כלפי מעלה . האם בשבועות כאלה מוקדמים הרחם גדול מידי שהוא לוחץ? האם לחץ כזה אופיני להריון ? או שאולי זה קשור לקיבה....אם כן אלו בדיקות ניתן לעשות הרי בהריון אסור לעשות צילומי רנטגן למינהם ....אודה לתשובה. תודה ויום טוב :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים מתחת לחזה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים מתחת לחזה.. - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    24/07/2011

    לחץ אופיני להריון התיעצי עם הרופא המופל
    הכאבים שאת מתארת אינם ספציפים ולא בהכרח מבטאים צירים התיעצי עם הרופא המטפל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו