רחם חד קרני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רחם חד קרני
    מאיה
    29/07/2011

    שלום,
    אני בת 42, בשבוע 13 (הריון ראשון, מתרומת ביצית, אחרי סדרה של טיפולי IVF). בעבר אובחן רחם חד קרני. אודה לכם על תשובות לכמה שאלות:
    האם הריון זה נחשב הריון בסיכון גבוה?
    אם כן, מה הבדל בין מעקב רגיל ומעקב של הריון בסיכון גבוה?
    האם, וממתי צריך לבצע בדיקות מיוחדות במקרה של רחם חד קרני (כמו אורך צוואר הרחם)?
    האם מקובל לבצע סרקלז' כאמצעי מניעתי כדי להקטין סיכונים של לידה מקדמת ומתי?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רחם חד קרני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רחם חד קרני - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    30/07/2011

    כן
    סכוי מוגבר ללידה מוקדמת יש צורך למעקב אחר אורך צוואר הרחם
    הגישה לגבי סרקלז (תפר צוואר הרחם) אינה אחידה אך הרוב גורסים כי אין מקום לתםר מונע רק בגלל היות הרחם חד קרני. במקרה שלך יש לבצע דיון פרטני מאחר ומדובר בהפריה חוץ גופית עם תרומת ביציצ. הן מדובר בהריון ראדשון גם מדובר בהריון "יקר" במיוחד וכן ללא לידות בעבר. קשה על גבי האינטרנט לגבש המלצה ברורה. במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית לצורך גיבוש מדיניות להרטנת הסיכון ללידה מוקדמת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו