מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רמת פרוגרסטרון שבטע 4מיכל05/08/2011
שלום רב,
אנ בשבוע 4 + 5 רמת פרוגרסטרון בשני בדיקות הראה 127.2 נוטלת קרינון האם זה רמה בסדר?
בטא ראשונה 907.6 , בטא שניה 2054.2 , בטא שלישית 4993
תודה מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשל לשאלתי הראשונה על רמת פרוגרסט
מיכל05/08/2011אני מסופחת למחלקת הריון בר סיכון בתלה"ש , טרם הייתי שם רק שבוע הבא יש לי תור ולרופא הפרטי שלי בעוד שבועיים.
אני עוסקת בספורט ולא יודעת מה לעשות,כמה לעשות,באיזה משקלים לעבוד?
נאמר לי למתן אוקי מיתנתי חשוב לי לציין כי הייתיעושה ספורט באופן יומיומי וירדתי להליכות מתונות כ 4-5 פעמים בשבוע בחוץ / מכון עם שעון דופק בנוסף משקולות כמעט 3 שבועות לא עשיתי ואני מאוד רוצה לחזור להתאמן אך אינני יודעת מתי,מה המשקלים שאני צריכה..יש לי מדריך פרטי במכון כך שאשמח לדעת מתי ניתן לחזור לאימונים ולארובי כמו מכשיר קרוס טריינר .
חשוב לי לציין כי הווסת הארונה שלי היתה ב 3.7 וחלק רושמים שאני בשבוע 4 + 5 וחלק רושמים שבוע 5 אז אינני יודעת בדיוק ערכי הבדיקות רשמתי בהודעה הראשונה לעיל.
אשמח לתשובה בהקדם
תודה מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרמת פרוגרסטרון שבטע 4 - תגובה
ד''ר אלי רימון06/08/2011מהלך הבאט נראה תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך
מיכל06/08/2011תודה על התשובה התכוונתי לרמת הפרוגרסטרון 127.2.
בנוסף אשמח לדעת איזה ספורט אנ יכולה לעשות ואיזה מינון בשבועות הקרובים.
אני אציין שהגוף שלי רגיל לספורט ועוד לפני עסקתי במשקולוץ ארובי יומיומי הליכות וכו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)