אובדת עצות..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אובדת עצות..
    ליז
    26/08/2011

    שלום לרופאים,
    נמצאת בשבוע 38 עם תאומים לא זהים 2 שיליות זכרים ההריון טפו טפו הכל תקין עד כה.
    אתמול הייתי בבדיקה באיכילוב במרפאה לסיכון גבוה לייעוץ כיצד ללדת .
    הרופא שם היה מאוד נחמד והציע לי להתחיל לידה רגילה יש לציין שזו לידה שלישית הערכת משקל מלפני שבוע
    עובר 1 הקרוב לתעלת הלידה מצג ראש 2.800 ק"ג
    והשני מצג עכוז 2.700
    הילדים הבוגרים שלי נולדו בלידות טבעיות כל אחד 4.5 ק"ג
    הוא הסביר לי שהאגן רחב ואם ילדתי ילדים במשקלים כאלו אין שום סיבה לא להתחיל בלידה רגילה. גם שמין הסתם התאומים קטנים ב 2 ק"ג מהלידות הקודמות ויהיה לי יותר קל כביכול.
    האמת שרציתי לשמוע גם את חוות דעתכם בנושא, מאוד בא לי לנסות לידה רגילה אבל אני פוחדת ולא ממש סגורה על זה.מה הייתם אתם מייעצים לידה רגילה או קיסרי.??תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אובדת עצות..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אובדת עצות.. - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    26/08/2011

    ברור שיעוץ על אופן הלידה אינו יכול להתבצע ללא בדיקה הערכה קלינית
    ע"פ המתואר אין מניעה מלידה רגילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו