כניסה להריון לאחר הפלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כניסה להריון לאחר הפלה
    רחל
    29/08/2011

    שלום
    עברנו הזרעה לאחר קבלת אורביטל ובשילוב יחסי מין.
    נכנסנו להריון (ראשון) לאחר הניסיון הראשון.
    אני בת 36 ולצערי בשבוע 10 עברתי הפלה בכדורי ציטוטק (התברר שהעובר הפסיק לגדול בשבוע 7.2 וכי לא היה לו דופק).
    יש לי מספר שאלות
    1. האם יש קשר בין ההפלה ובין תהליך ההזרעה?
    2. האם ניתן לנסות להיכנס שוב להריון לאחר המחזור הבא עם הזרעה וזריקת אורביטל, במידה והרחם נקי?
    3. האם יש הבדל בין כניסה רגילה להריון לבין כניסה להריון בעזרת הזרעה? לא עברנו טיפולי פוריות, שילבנו יחסי מין עם הזרעה.

    תודה מראש, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כניסה להריון לאחר הפלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כניסה להריון לאחר הפלה - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    29/08/2011

    1. האם יש קשר בין ההפלה ובין תהליך ההזרעה? לא
    2. האם ניתן לנסות להיכנס שוב להריון לאחר המחזור הבא עם הזרעה וזריקת אורביטל, במידה והרחם נקי? אין בעיה
    3. האם יש הבדל בין כניסה רגילה להריון לבין כניסה להריון בעזרת הזרעה? לא עברנו טיפולי פוריות, שילבנו יחסי מין עם הזרעה- אין הבדל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו