שאלה חשובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה
    מורן
    04/09/2011

    שלום רב,
    הנני בת 28 הריון ראשון-ילדתי בת בשבוע 42 בלידה רגילה.
    הלידה עברה בסה"כ באופן בסיר ורק בסופה נוצרה בעיה- השילליה לא רצתה לצאת בעצמה,עיבדתי המון דם והלחץ דם שלי ירד ל-35\70 .

    הרופא שהיה נוכח במקום החליט לעשות לי הרדמה נוספת לחלק התחתון של הגוף ולהוציא את השיליה בצורה ידנית.

    אני מצטערת מראש על השאלות הרבות אך אני נמצאת במצב של חרדה ואין לי את מי לשאול על הנושא:

    1.מה הסיכונים העומדים בפעולה זו? אם ישנה איזשהיא בעיהה בעקבות פעולה זו או בעקבות חתיכות מהשיליה שנשארו או זיהום תוך כמה זמן יהיו תופעות לוואי שלה?
    2,האם הפעולה הנ"ל יכולה לפגוע לי ברחם והלידות הבאות שלי יפגעו?
    3.מתי ניתן לדעת כי הסכנה שנשאר עדיין חלקיק מהשיליה חלף?אין ניתן לזהות זאת? לאחר כמה זמן ניתן לומר כי אם לא היו סימני לוואי זאת אומרת שלא נשאר שם כלום
    4.קראתי בהרבה מקומות שפעולה זו מבוצעת בחדר ניתוח האם זה בסדר כי לי ביצעו את הפעולה בחדר לידה-באותו חדר שבו ילדתי?למה לא הורידו אותי לחדר ניתוחים?
    5.איזה בדיקות עלי לעשות על מנתצ לוודא בוודאות שלא נפגע או זוהם שום דבר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    04/09/2011

    יש צורך במעקב הרופא המטפל
    הסיכוי לשארית שליה נמוך בד"כ לא מפריע להריונות נוספים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו