מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה חשובה בבקשה.FF04/09/2011
שלום ערב טוב
אני היום התחלתי שבוע 9 עם תאומים לאחר IVF
ביום שלישי האחרון עשיתי אולטרסאונד וברוך ה הכל תקין.
ביום שלישי הקרוב יש לי תור ראשון לרופא שמטפל בהריון בסיכון
ותחילת מעקב אצל האחיות.
אתמול בערב התחילו לי טיפה כאבים בבטן למעלה אחרי כמה זמן התחילו לי טיפה כאבים ברחם שבאו והלכו והיום בבוקר קמתי עם אותם כאבים אבל גם באים והולכים.
ובבוקר התחילו לי שלשולים והיו לי טיפה בחילות שבמשך הבוקר בערך לא היו לי בחילות בכלל. בצוהרים היו לי שוב שלשולים וגם עכשיו היו לי.
מהבוקר שקמתי גם כואב לי כל הגוף מין תחושה כזו שהגוף שלי כבד וכואב.
אלו התפועות של ההריון ? האם מה שאני מרגישה זה תקין? או שאני צריכה לגשת לרופא בהקדם? או שזה בסדר ולחכות לרופא ביום שלישי?
תודה רבה והמשך ערב טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה בבקשה. - תגובה
פרופ' יריב יוגב04/09/2011נראה לי שיש מקום לבדיקת רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
FF04/09/2011הבנתי תודה רבה על התשובה.
השאלה עם ללכת לרופא או לגשת רק לאולטסרנאוד?
תודה רבה על הכל והמשל ערב טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
פרופ' יריב יוגב04/09/2011גם וגם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בבקשה.
FF05/09/2011שלום ובוקר טוב
מיום שבת התחילו לי ממש כאבים בחנכיים מאוחרי השן האחרונה שמעליה יש לי שן בינה מאוד כואב ונפוח לי..
אפשר לטפל בשיניים בשבוע 9?
והאם אפשר לעקור שן?
תודה רבה והמשך יום נעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בבקשה. - תגובה
פרופ' יריב יוגב06/09/2011כן
התיעצי עם רופא השיניים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
