היפרדות קרומים+ שלית פתח...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היפרדות קרומים+ שלית פתח...
    טל
    04/09/2011

    שלום רב,

    אני בת 31 ,הריון ראשון בשבוע 15, לפני מספר ימים הייתי בסקירת מערכות מוקדמת וזו הייתה הפעם הראשונה שהגניקולוגית זיהתה היפרדות קרומים 2 ס"מ על 10 ס"מ ושלית פתח חלקית, אני ללא דימומים, ועושה רושם שהעוברית בסדר...משום שלא הבנתי מה זה אומר בכלל לא שאלתי שאלות ואני מניחה שהגניקולוגית לא רצתה ליצור לחץ, היא אמרה שאם היא הייתה הגניקולוגית שלי היא הייתה ממליצה לי על שמירת הריון, הגניקולוגית שלי תראה אותי רק ב-13.9 ואני מאז הסקירה בחרדות בין היתר כי אני קוראת הרבה מידע באינטרנט והוא לא הכי מרגיע, מה שמעניין אותי לדעת זה מה הסיכוי להפלה במקרה כזה ועד מתי אני אצטרך להיות במתח הזה או לבדוק כל הזמן בשירותים אם אין דימום פתאום...האם זו נחשבת להפרדות גדולה? אם באולטרסאונד ב-13.9 המצב נותר בעינו ואין שיפור או ישנה החמרה הדבר יעיד על המשך הריון לא תקין או הפלה בטוחה? מאחר ואין לי עם מי להתייעץ עד לפגישה עם הגניקולוגית למעט מיון קצר וענייני, אני אשמח מאוד לקבל מידע מקצועי ...תודה רבה.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היפרדות קרומים+ שלית פתח... - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    04/09/2011

    אכן מדובר בהיפרדות קרומים גדולה יחסית
    מעלה הסיכוי להפלה לידה מוקדמת היפרדות שליה
    כל עוד אין דמום אין צורך בבדיקב מיוחדת
    לגבי שמירת הריון הדיעות חלוקות אך ברור שאין להמליץ על פעילות גופנית חריגה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו