היפרדות שיליה , בבקשה תגובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היפרדות שיליה , בבקשה תגובה
    ענת
    07/09/2011

    שלום :
    אני בת 28 היתי בהיריון בשבוע 29 התגלה מיעוט מי שפיר 6-7 , אושפזתי בבית חולים
    בוצע מינטור והיה דופק עוברי 150/165 לאחר אשפוז בהיריון בסיכון ללא ניטור כשעתיים
    העובר מת בהפרדות שיליה שלימה .
    1 . האם היה אפשרות ליילד אותי במשך 5 שעות אשפוז בשבוע 29 ?
    2 . כמות מי שפיר היתה מספיקה לתינוק ?
    3 . דופק עוברי 150/165 זה נקרא מצוקה עוברית ?
    4. מה אפשר לעשות בהיריון הבא ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היפרדות שיליה , בבקשה תגובה - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    07/09/2011

    1 . האם היה אפשרות ליילד אותי במשך 5 שעות אשפוז בשבוע 29 ? לפי הסיפור לא היתה סיבה לילד
    2 . כמות מי שפיר היתה מספיקה לתינוק ? כן
    3 . דופק עוברי 150/165 זה נקרא מצוקה עוברית ? לא, תקין
    4. מה אפשר לעשות בהיריון הבא ? יש צורך לבדוק את השליה ובירור קרישיות יתר
    ואחכ יש צורך ביעוץ מסודר כי יש סכוי מוגבר להשנות של הפרדות שליה
    אם מעונינת ביעוץ קבעי פגישה אישית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו