טיפול ב- IVIG

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול ב- IVIG
    מירי
    08/09/2011

    שלום רב,
    בני השני נולד עם טרומבוציטופניה קשה (9000 טסיות), הוא טופל במתן עירוי ivig בהצלחה. לאחר בירור ובדיקות גנטיות הסתבר שביני לבין בעלי יש אי התאמה הגורמת לאיבוד טסיות של העובר .
    וע"כ במהלך ההריון עליי לעבור טיפול ivig שהוא ימנע את הפגיעה בעובר. רציתי לשאול , האם בעבר טופלו אצלכם נשים בעלות רקע זהה? האם הריון כזה מצריך אישפוז לצורך השגחה? מה התופעות לואי של הטיפול?
    אני אשמח לשמוע אינפורמציה בנושא.
    תודה מראש!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול ב- IVIG

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול ב- IVIG - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    08/09/2011

    נשים עם בעיה דומה טופלו אצלינו בעבר
    אין צורך באשפוז וניתן לקבל במסגרת אשפוז יום קופ"ח
    ת לוואי יתכנו בהחלט החל בהרגשה כללית לא טובה, חום , חולשה, שינוויים בבדיקות דם ותורו מקרים נדירים של אירועי קרישה בנשים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • IVIG - GAMMAPLEX

    שמירת הריון
    22/11/2011

    בוקר טוב,

    בתינולדה עם טרומבוציטופניה אלאימונית קשה (6000 טסיות), היא טופלה במתן עירוי IVIG +סטרואידים בהצלחה. ולאחר בירור ובדיקות גנטיות ברמב"ם הסתבר שביני לבין בעלי יש אי התאמה הגורמת לאיבוד טסיות של העובר . כרגע אני בשבוע 20 להריון והתחלתי השבוע באישפוז יום בעירוי GAMMAPLEX (IVIG) טיפול שבועי במשך 5 החודשים הבאים. בית החולים ביקש שקופת החולים שלי תספק את העירוי ולהפתעתי הרבה ברגע שקיבלתי את אישור הקניה בישרו לי בבית המרקחת שעליי לשלם על כך כ-2000-3000 ש"ח לשבוע!!!!!!! יש לי מס' שאלות והן: האם קופת החולים מממנת את הטיפול? ואיך עושים זאת? למי לפנות? מאז תחילת מעקב ההריון אני עוברת המון ביורוקרטיה (טלפונים, פקסים, אישורים וכו'...) מרגישה מאוד מתוסכלת כאם עובדת... מחפשת בפורום זה תשובות והכוונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • IVIG - GAMMAPLEX - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    22/11/2011

    אינני יודע לענות בדיוק
    בכל קופ"ח יש רופא מנהלתי שמאשר טיפולים חריגים
    בררי בסניף הקרוב מי הרופא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזו קופת חולים את?

    מירי
    22/02/2012

    אני בהריון, מקבלת את הטיפול ומשלמת כ- 750 ש"ח לרבעון על כל המינון .
    את צריכה שבקופ"ח ישנו את הסטטוס שלך לחולה כרוני ואז יש סכום תקרה שהקופה יכולה לחייב אותך, והשאר הקופה מממנת (זה טיפול שהעלות שלו כרוךבאלפים רבים).


    ולגבי זה שאת עובדת, על טיפול כזה את יכולה לקבל שמירת הריון מביטו"ל, כדאי לך לנסות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו