3 שבועות ימי מחלה -שמירת הריון?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • 3 שבועות ימי מחלה -שמירת הריון?
    מורן
    09/09/2011

    שלום,
    אני בהריון שבוע35 ,מזה כ3 שבועות אני במחלה מנוחה בבית כי יש לי צירים מוקדמים,האישור מחלה מהרופא הינו עד שבוע 36 (עוד שבוע) מבחינת ביטוח לאומי אני יכולה להגיש מסמכים רק לאחר 30 יום.
    אני מניחה שהרופא יוכל להשלים לי עוד 3 ימים ואז אני אגיש את המסמכים.
    השאלה מה אני עושה עם העבודה ,ככה אני לא יכולה לחזור לעבוד,הצירים מתגברים לי מיום ליום,ולא ניתן לדעת מתי אני אלד.
    האם זה אומר שלאחר סיום ימי המחלה שלי מהרופא ,אני צריכה להגיד בעבודה שאני יוצאת לחופשת לידה מוקדמת כי אין לי ימי מחלה או ימי חופש .
    או לחזור לעבודה כי אין לי ברירה?!?!.
    אני ממש מבולבלת ואצלי בעבודה אני לא יכולה לשאול את הפרטים האלה כי אני לא מסתדרת עם המנהלת שלי ! גם ככה היא לא אהבה את זה שאני בבית בשמירה.
    בבקשה אשמח לקבל תשובה או טלפון של מישהו שיכול לעזור לי .
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 3 שבועות ימי מחלה -שמירת הריון? - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    09/09/2011

    כדאי להוועץ ברופא המטפל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו