עובר קטן ומי שפיר בכמות גבולית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עובר קטן ומי שפיר בכמות גבולית
    מירי
    13/09/2011

    אז ככה אתן קצת רקע אני אמא לתאומים בני שנתיים . הריון שנגמר בשבוע 35 מכיוון שהעובר התחתון היה עם מיעוט מיי שפיר קיצוני וחוסר זרימות בחבל הטבור.
    הריון נוכחי עוברית אחת . אתמול לא חשתי בתעונות העובר הגעתי לבית החולים כדי לבצע מוניטור ,המוניטור היה תקין עם הרבה תזוזה ותנועת שגם אני הרגשתי לאחר מכן ביצעו אולטרסאונד והרופאה ראתה שהעובר קטן (2200 שבוע 37) ולפי דברייה מיעוט מי שפיר AFI 6 . אציין ששני הממצאים האלה הרופא הטפל שלי מודה אלהים ושלח אותי לביקורת פעם בשבוע בבריאות האישה. הרופאה מהבית חולים החליטה שעם אני אחרי קייסרי קודם היא מכינה אותי ללדיה כי אין טעם להשאיר את העובר בפנים.אני נכנסתי להלם וחתמתי סירוב אישפוז והחלטתי הבייתה היום לאחר שיחה עם הרופא שלי הוא עדיין טוען שאין טעם לנתח כל עוד המים במצב גבולי.....
    בבקשה אני ממש מבולבלת אנא תתנו לי עוד חוות דעת לאור הנתונים שרשמתי לכם תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עובר קטן ומי שפיר בכמות גבולית - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    13/09/2011

    אני תומך ביוד לאור משקל נמוך וכמות מים קטנה שמצביעים בד"כ על תפקוד שלייתי לקוי
    הדבר חזר גם בהריון בקודם שלך
    לכן לדעתי יש מקום לניתוח חוזר היות שנותחת בעבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו