מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון לא תקיןטל14/09/2011
ערב טוב.
לאחר שכבר 4 וחצי שבועות אני סובלת מדימומים הלכתי להיבדק אתמול אצל רופא נשים מומחה שהגעתי אליו לראשונה ובאופן פרטי.
לאחר בדיקת אולטרסאונד התברר כי אני בהריון, הרופא ראה שק הריון ועובר, אך לדברי הרופא זהו הריון אינו תקין, כנראה שאצטרך לעבור הפלה..
לבקשתו הלכתי הבוקר לבדיקות דם על מנת לבדוק את ערך הבטא.
הווסת האחרונה שלי הייתה בתאריך ה- 23.6.2011 וערך הבטא שלי יצא 36000, שלדברי הרופא זוהי בטא תקינה לשבוע ההריון הנוכחי.
נתבקשתי לחזור אליו לבדיקת אולטרסאונד חוזרת ביום שישי הקרוב.
האם יכול להיות שינוי כלשהו בבדיקת האולטרסאונד בחלוף 3 ימים?
האם עובר יכול להתפתח ב 3 ימים?
ואשמח לדעת באיזה שבוע של ההריון אני נמצאת.
זהו הריון ראשון ורצוי מאוד,
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון לא תקין - תגובה
ד''ר אלי רימון15/09/2011לפי הבנתי המטרה לראות אם יש הפסקת דופק לאור דימומים?
השבוע נקבע לפי מדידת העובר בסונר- שאלי את הרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון לא תקין-המשך
טל15/09/2011צהריים טובים ד"ר אלי רימון.
דבר ראשון, תודה רבה על תגובתך- חיכיתי בקוצר רוח.
דבר שני, למיטב הבנתי מהרופא שלי, הוא לא ראה כלל דופק ולפי דבריו אני נמצאת בשבוע ה 5 להריון לערך, גודל העובר הוא: 0.59 מ"מ.
הבעיה היא שלא כ"כ הבנתי ממנו מדוע ההריון אינו תקין.
שאלתי היא:
האם העובר קטן מדי לשבוע הנוכחי?
האם בשבוע הנוכחי כבר אמורים לראות דופק?
והאם ב 3 ימים משהו יכול להשתנות לטובה? הבטא שלי יצאה תקינה לפי דבריו...
ועוד שאלה קטנה,
האם שבוע ההריון נמדד ע"פ ווסת אחרונה, או שגודל העובר הוא הפרמטר היחיד לקביעת שבוע ההריון...?
סליחה על ריבוי השאלות פשוט זהו הריון ראשון ובעלי ואני קצת בורים בנושא....
המון המון תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון לא תקין-המשך - תגובה
ד''ר אלי רימון15/09/2011האם העובר קטן מדי לשבוע הנוכחי?אינני יודע ולדעתי יש צורך בסונר עוד כשבוע
האם בשבוע הנוכחי כבר אמורים לראות דופק? לא, אך בעוד שבוע כן
והאם ב 3 ימים משהו יכול להשתנות לטובה? הבטא שלי יצאה תקינה לפי דבריו...
ועוד שאלה קטנה,
האם שבוע ההריון נמדד ע"פ ווסת אחרונה, או שגודל העובר הוא הפרמטר היחיד לקביעת שבוע ההריון...? המדד החשוב הוא גודל העובר כעת ובבדיקה חוזרת
....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



