הריון לא תקין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון לא תקין
    טל
    14/09/2011

    ערב טוב.
    לאחר שכבר 4 וחצי שבועות אני סובלת מדימומים הלכתי להיבדק אתמול אצל רופא נשים מומחה שהגעתי אליו לראשונה ובאופן פרטי.
    לאחר בדיקת אולטרסאונד התברר כי אני בהריון, הרופא ראה שק הריון ועובר, אך לדברי הרופא זהו הריון אינו תקין, כנראה שאצטרך לעבור הפלה..
    לבקשתו הלכתי הבוקר לבדיקות דם על מנת לבדוק את ערך הבטא.
    הווסת האחרונה שלי הייתה בתאריך ה- 23.6.2011 וערך הבטא שלי יצא 36000, שלדברי הרופא זוהי בטא תקינה לשבוע ההריון הנוכחי.
    נתבקשתי לחזור אליו לבדיקת אולטרסאונד חוזרת ביום שישי הקרוב.
    האם יכול להיות שינוי כלשהו בבדיקת האולטרסאונד בחלוף 3 ימים?
    האם עובר יכול להתפתח ב 3 ימים?
    ואשמח לדעת באיזה שבוע של ההריון אני נמצאת.
    זהו הריון ראשון ורצוי מאוד,
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון לא תקין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון לא תקין - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    15/09/2011

    לפי הבנתי המטרה לראות אם יש הפסקת דופק לאור דימומים?
    השבוע נקבע לפי מדידת העובר בסונר- שאלי את הרופא המטפל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון לא תקין-המשך

    טל
    15/09/2011

    צהריים טובים ד"ר אלי רימון.
    דבר ראשון, תודה רבה על תגובתך- חיכיתי בקוצר רוח.
    דבר שני, למיטב הבנתי מהרופא שלי, הוא לא ראה כלל דופק ולפי דבריו אני נמצאת בשבוע ה 5 להריון לערך, גודל העובר הוא: 0.59 מ"מ.
    הבעיה היא שלא כ"כ הבנתי ממנו מדוע ההריון אינו תקין.
    שאלתי היא:
    האם העובר קטן מדי לשבוע הנוכחי?
    האם בשבוע הנוכחי כבר אמורים לראות דופק?
    והאם ב 3 ימים משהו יכול להשתנות לטובה? הבטא שלי יצאה תקינה לפי דבריו...
    ועוד שאלה קטנה,
    האם שבוע ההריון נמדד ע"פ ווסת אחרונה, או שגודל העובר הוא הפרמטר היחיד לקביעת שבוע ההריון...?
    סליחה על ריבוי השאלות פשוט זהו הריון ראשון ובעלי ואני קצת בורים בנושא....
    המון המון תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון לא תקין-המשך - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    15/09/2011

    האם העובר קטן מדי לשבוע הנוכחי?אינני יודע ולדעתי יש צורך בסונר עוד כשבוע
    האם בשבוע הנוכחי כבר אמורים לראות דופק? לא, אך בעוד שבוע כן
    והאם ב 3 ימים משהו יכול להשתנות לטובה? הבטא שלי יצאה תקינה לפי דבריו...
    ועוד שאלה קטנה,
    האם שבוע ההריון נמדד ע"פ ווסת אחרונה, או שגודל העובר הוא הפרמטר היחיד לקביעת שבוע ההריון...? המדד החשוב הוא גודל העובר כעת ובבדיקה חוזרת
    ....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו