הפרדות קרומים ושלית פתח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרדות קרומים ושלית פתח
    רגב
    22/09/2011

    שלום רב, אני בשבוע 17 ואובחנה אצלי הפרדות קרומים של-84X13 מ"מ, אני ללא דימומים ועם שליה נמוכה, הגניקולוגית שביצעה את סקירת המערכות המוקדמת אמרה שאם היא הייתה הגניקולוגית שלי היא הייתה דורשת שמירת הריון לעומתה כשהגעתי לגניקולוגית שלי היא אמרה שההריון בסיכון שהקרומים טרם התאחו ונתנה לי חמישה ימי חופש שכמובן לא יכולתי לנצל כי יש לי בעיה בעבודה, ואמרה לי ללכת למיון כל פעם ולבקש שוב...זה נשמע לי קמת מוזר ומטרטר, מה שאני רוצה לשאול האם אני יכולה לדרוש במצב כזה כבר שמירת הריון או שמבחינת ביטוח לאומי זה לא מספיק בשביל שמירה? זה תלוי גניקולוג או תלוי מצב? עד כמה המצב שלי מוגדר ככזה שנדרשת עבורו שמירה? תודה על המענה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרדות קרומים ושלית פתח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרדות קרומים ושלית פתח - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    23/09/2011

    יש צורך במנוחה כעת ובהמשך לשקול שמירה
    אם יופיעו דימומים יהיה צורך בשמירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו