אוטרוגסטן בשבוע 19

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוטרוגסטן בשבוע 19
    שירי
    25/09/2011

    שלום רב ,
    תאריך ווסת אחרון הינו 11.5.2011 , אני בת 34 אחרי 2 לידות תקינות בשבוע 36 ושבוע 37 , כרגע בהריון שלישי בסוף שבוע 19 , מיזה כשבוע וחצי אני סובלת מלחצים והתכווצויות ברחם , הרופא נתן לי אוטרוגסטן והפנייה למוניטור , במוניטור שנמשך כ 15 שעה בערך היה ציר אחד חזק והרופאה המליצה גם היא על הכדור ועל מנוחה מלאה של שבוע , מיום חמישי בערב אני לוקחת את הכדור לנרתיק פעמיים ביום , יש לציין שאני עדיין מרגישה לחצים וצירים לא בתדירות קבועה אך בנוסף הגיע גם חולשה רצינית ועייפות ..
    חשוב לציין שגם הרופא שלי וגם הרופאה במיון בדקו את צוואר הרחם והוא ארוך וסגור , האם הכדורים אמורים להעביר את ההתכווצויות?...איך אדע שצוואר הרחם נשאר ארוך וסגור...כל כמה זמן צריך ללכת לביקורת? ...אני ממש חוששת כי אני במנוחה מלאה ויש לי 2 ילדים בבית מה שעושה את המצב לקצת יותר מסובך מהרגיל :)
    אשמח לדעת אם הכדורים האלה עוזרים בשבוע שלי וכמובן גם לגבי תופעות לוואי..
    תודה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוטרוגסטן בשבוע 19

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוטרוגסטן בשבוע 19 - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    25/09/2011

    במידה ואורך צוואר הרחם תקין ולאור הלידות בעבר אין צורך בטיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו