מתכננת הריון - זקוקה לייעוץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתכננת הריון - זקוקה לייעוץ
    תהילה
    26/09/2011

    בת 38, חולת IGAN , המתבטא בערכים גבוהים חלבון בשתן ( 10 גרם באיסוף של 24 שעות). לא סובלת מלחץ דם.
    בעברי שני הריונות בסיכון, במהלכן הייתי בשמירת הריון מהשבועות הראשונים בעקבות חשש למאמץ יתר שיגרום לאי תפקוד/ ספיקת כליות.
    במהלך ההריונות הייתי במעקב דרך קופ"ח ביחידה להריון בסיכון.
    למזלי שני ההריונות עברו בשלום, בלידות בשבוע 35 / 36.
    אני רוצה להכנס שוב להריון. הנפרולוג מצידו חושש ואמר שהוא רוצה את דעת רופא הנשים.
    רופא הנשים אליו אני הולכת מסתייג גם הוא ומפנה אותי לנפרולוג.
    מהי דעתך בנושא? אני יודעת שקשה לשאול ולבקש עצה מבלי להכיר מקרוב את ההסטוריה הרפואית, ובכל זאת, מהי עמדתך בנושא?

    האם ניתן לקבוע תור להתייעצות?
    תודה יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתכננת הריון - זקוקה לייעוץ - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    26/09/2011

    אכן מקרה מורכב
    קשה לתת יעוץ על סמך הנתונים שסיפקת. נראה לי שיש מקום לייעוץ פרטני ומקיף.
    קבעי פגישת ייעוץ אישית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו