מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת RUBELLAמורן30/09/2011
שלום רב,
הנני בת 28 חודש לאחר לידה של הריון ראשון.
בעיון במסמכי הריון שמתי לב כי לא ביצעתי (מפליא אותי שלא שלחו אותי) בתחילת ההריון בדיקת לאדמת,וכן בבדיקת בפנקס חיסונים יש לי רק חיסון אחד.
בחודש התשיעי לההריון בגלל איזשהו חשש לחוסר התפתחות של ראש העובר(שהתברר כחשש שווא)
ביצעתי את הבדיקה RUBELLA IGG-171;RUBELLA IGM-NEGATIVE
1.האם יכול להיות בעקבות הערכים הללו איזשהו סיכון לעובר במהלך ההריון (במידה ונדבקתי או חליתי במהלך ההריון)?
1.השאלה שלי היא האם בעקבות הערכים של הבדיקה ישנו חשש כי נדבקתי במהלך ההריון? ולא הייתי מחוסנת??
2.אם הייתי מחוסנת ונדבקתי האם עדיין קיים איזשהו סיכון לעובר?
3.האם להריון הבא עלי לעשות עוד חיסון לאדמת(כי כרגע ישי לירק אחת בשנת 95)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת RUBELLA - תגובה
פרופ' יריב יוגב30/09/2011לא
את מחוסנת
אין כל סכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה
מורן01/10/2011נאמר לי כי צריך לבצע 2 חיוסנים לאדמת ואני ביצעתי רק אחת (לפחות על פי מה שרשום לי)
הערך RUBELLA IGG-171
האם היית ממליץ לי לבצע עוד חיסון להריון הבא?או שעם ערך כזה לא צריך לבצע כלום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/10/2011אין צורך בשלב זה בחיסון נוסף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה בהחלט
מורן01/10/2011האם חיסון נוסף לאדמת (כאשר ערך RUBELLA IGG-171 ) יכול להזיק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה בהחלט - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/10/2011לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)