הריון ולחץ דם גבוה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון ולחץ דם גבוה
    מיטל
    03/10/2011

    שלום, שמי מיטל ואני בת 32 לאחר 5 הריונות שלא צלחו. מגיל 20 אני סובלת מיתר לחץ דם גבוה שעד היום לאחר בירורים רבים לא גילו את הבעיה ממנה יש לי לחץ דם גבוה וזה לא תורשתי. התחלתי טיפול תרופתי והלחצי דם מאוזנים יחסית אך עדיין גבוהים בממוצע 150/90. בזמן הריונות הלחצי דם מאוד גבוהים וכתוצאה מכך בהריון ה-4 המיתו את העובר בתחילת החודש השישי מכיוון שהיה חשש לסיכון חיי בגלל רעלת הריון שסבלתי ממנה. בהריון השלישי שהגיע לחודש חמישי גם לחצי הדם היו מאוד גבוהים אך הסיבה היתה ריבוי מומים בעובר והוא מת לפני הגרידה.שאר ההריונות לא התפתחו ובחודש קטן יחסית (עד תחילת חודש שלישי)הסתיימו בגרידות.
    לטענת הרופאים קשה לי לשאת את ההריון עד סופו זה מעמיד אותי ואת העובר בסיכון חיים וכן גורם לי להיות לא מאוזנת מבחינת הלחץ דם ואף מחמיר את מצבי... לטענתם, בגלל ההורמונים הלחצי דם גבוהים.
    ואף המליצו לי לגשת להליך פונדקאות.
    שאלתי היא האם ישנם מקרים אחרים "דומים" למקרה שלי שהצליחו בכל זאת לשאת הריון? אינני רוצה לוותר על הריון אך מאידך, אם המצב יחמיר ולא מומלץ כלל אז אפנה להליך הפונדקאות....
    אשמח לייעוץ ו/או הכוונה בנושא וכמובן לשמוע את דעתכם בעניין זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון ולחץ דם גבוה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון ולחץ דם גבוה - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    03/10/2011

    קשה לדעת על במך הנתונים שציינת
    במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית לצורך ייעוץ פרטני אישי לצורך תכנון וייעוץ לגבי הריון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו