שאלה לגבי סכרת הריונית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי סכרת הריונית
    הריונית
    07/10/2011

    שלום אני בשבוע 32 שבוע 32 לפני שלושה שבועות התגלתה אצלי סכרת הריונית .אני משתדלת לשמור על תפריט מאוזן על פי הנחיות של הדיאטנית ...ואני מנטרת את עצמי מידי יום על מנת לעקוב על רמות סוכר ....שאלתי היא כזאת . האם סכרת הריונית יכולה פתאום להעלם במהלך ההריון?????? אני שואלת כיוון שבשבוע האחרון רמות הסוכר שלי תקינות לחלוטין אחרי ארוחות פחות מ 130 ובוקר 80 בערך. לפני שלושה שבועות רמות הסוכר אחרי ארוחות הגיעו ל 170. חשוב לציין שלא תמיד אני פועלת לפי התפריט זה די קשה מידי פעם יש מעידות של משהו מתוק וכשאני בודקת אחרי שעה שעתיים רמות סוכר בגוף תקינות גם לאחר אכילת סוכר האם יתכן שהסכרת נעלמה? יש מקרים כאלה?
    אציין שבהעמסת סוכר של 100 מג התוצצאה הייתה 180 אחריי שעתיים שזה נחשב לגבולי. אולי בכלל לא הייתה סכרת ? איך אתייחס לממצאים ? ודבר נוסף ...העובר גדול בשבועיים מגיל ההריון היקף בטן גדול רק במס ימים מגיל ההריון מה שלפני חודש היקף בטן היה גדול בשבועיים וחצי מגיל ההריון .
    אודה לתשובה
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי סכרת הריונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי סכרת הריונית - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    07/10/2011

    הסוכרת אינה "נעלמת" תחת איזון תקין רוב הערכים יהיו תקינים גם בחריגות קטנות
    אחת האינדיקצית לאיזון התקין הינה עליה מתונה או כלל לא במשקל האם והיקף בטן עוברי התואמת לשאר ההערכה הגנטית של הגדילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו