השראת לידה בליס-ד"ר רימון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • השראת לידה בליס-ד"ר רימון
    דקלה
    15/10/2011

    שלום,
    בת 35, הריון שני. שבוע 31. מזריקה קלקסאן 80 מ"ג ליום (משקלי 70 ק"ג) בשל בעיית קרישיות משולשת : MTHFR-הומוזגוט, פקטור 5 ליידן-הטרוזיגוט, פרוטאין C נמוך מהנורמה. הסטוריה: הריון ראשון לפני 5 שנים היה ללא מדללים. התינוק נולד בלידה טבעית בשבוע 40 במשקל 3.800 ק"ג. גם במשכב הלידה לא ניתנו מדללים. כשבוע לאחר הלידה הופיעה לראשונה רעלת וכסיבוך שלה גם TIA. מתכננת ללדת אצלכם ב"ליס "שאלותיי:
    1. מתי נהוג ליילד במקרה כמו שלי? בשבוע 38 או 39? (הייתי מעדיפה 38 כדי לגמור עם זה כבר).
    2. האם אני מתאשפזת במחלקה לאשפוז טרום לידתי או הולכת למיון יולדות רגיל ומשם מעבירים אותי?

    נכון להיום העובר באחוזון 95 (אין סכרת הריון-בוצעה העמסה מלאה פעמיים), בוצע מי שפיר, צ'יפ גנטי, 2 סקירות - הכל תקין. ל"ד 109/66 (מודדת כל יומיים), אין חלבון בשתן.


    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השראת לידה בליס-ד"ר רימון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השראת לידה בליס-ד"ר רימון - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    15/10/2011

    ילוד מקובל בשבוע 39 (38+6)
    את פונה למיון ומשם למחלקה להתחלת תהלית השראת לידה
    מפסיקים קלקסאן 24 שעות טרם תחילת השראת לידה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו