הריון בסיכון גבוה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון בסיכון גבוה
    אלינור
    04/11/2011

    אני בת 31 הריון שני שבוע 20, ידוע כסובלת מאסטמה קשה עד 4 אישפוזים בשנה עם טיפול בסטרואידים ממושך. לפני ההריון הנוכחי החול טיפול בXOLAIR פעם ב4 שבועות הופסק עקב הריון. ידוע גם בחולת סכרת סוג 2 ולאחרונה ב12/10 נמצא כי גם סובלת מפיברומיאלגיה.
    בשבועות ה אחרונים אושפזתי פעמים בעקבות 2 התקפים קשים של אסטמה וכמובן הסכרת יצאה מאיזון כעת הוחלט להתחיל באינסולין עם בערב כי היו ערכי סוכר גבוהים מעל 100 בצום. באישפוז טופלתי בסטרואידים דרך הוריד והעוברתי לפרדניזון 25 מ"ג עם הורדה הדרגתית + אינהלציות 4 פעמים שעושים לי עוד יותר דופק מהיר. רופאת ראות חושבת שכדאי לצאת לשמירת הריון. אני רוצה לציין כי בהריון קודם לא סבלתי כלל מאסטמה כאילו חלפה מעלי. ההריון הזה יש גם ערכי סוכר גבוהים בעיקר מהצהריים עד הערב 130-200 אחרי שעתיים מאארוחה וגם לפני הארוחות מעל 120, ערכי בוקר ירדו עם תחילת אינסולין. האם לדעתך יש צורך להוסיף עוד אינסולין?
    כמו כן אני מאוד מקפידה על דיאטה אבל עכשיו לא עוזר כלום.
    האם לדעתך יש פה סיבות טובות לשמירת הריון או שביטוח לאומי יכול לסרב?
    הרופא נשים שהוא מנהל במחלקה להריון בסיכון גבוה בברזילי דר שנהב ממליץ על שמירה מלאה כי כעת אני בכלל לא מאוזנת מבחינת אסטמה וגם מבחינת סכרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון בסיכון גבוה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון בסיכון גבוה - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    04/11/2011

    צריך להפריד בין הצורך בשמירה לטיפול הרפואי
    יש להעלות מינון אינסולין ללא ספק מאחר ורינך מאוזנת כמו כן יש לראות באם יש מקור או סיבה להחמרה הריאתית ולטפל בה
    לגבי שמירת הריון ללא הערכה מסוגרת של מידת הסיכון והערכת מקום העבודה קשה לדעת
    במדה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית לצורך גבוש אסטרטגיב טיפולית אישית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרואידים והריון

    אלינור
    04/11/2011

    היתי רוצה לשאול עוד שאלה כיצד הסטרואידים משפעים על העובר? את השפעות עלי אני כבר מכירה טוב. אני מאוד לחוצה מהשפעות שלו. עוד משהו נוסף היתי שמחה לדעת אולי משהו שיכול לעזור לי עם החרדות הדיכאון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרואידים והריון - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    05/11/2011

    כעיקרון אינם עוברים שליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו