צירים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צירים
    הריונית
    05/11/2011

    שבוע 35.בעבר ילדתי בשבוע 29 בשל צירים ומחיקה של צוואר רחם. לפני שבועיים הייתי במיון בגלל התקשויות מרובות של הבטן ללא כאב ונאמר לי שיש לי מחיקה של 30 ופתיחה של סמ אחד. היום אני מרגישה את ההתקשויות עם כאבי גב קלים כמו כאב מחזור אבל לא סדירים. שאלתי היא כזאת מתי אני אמורה לגשת למיון ? כשצירים הם סדירים ? או לאור הסטוריה של לידה מוקדמת אני אמורה לגשת בכל פעם שיש כאב?????? דבר נוסף יש לי סכרת הריונית שמטופלת רק בתפריט ללא תרופות. המושג סכרת מאוזנת מבחינת ערכים מתכוונים לערכים בין 80 ל-120 אחרי אוכל??
    פשוט כשואלים אותי אם הסכרת מאוזנת אני ממש לא יודעת למה הכוונה כי לא תמיד אחרי אוכל יש 120 לפעמים זה קופץ ל 160 כשעתיים אחרי אוכל. אז זה נחשב לסכרת שהיא לא מאוזנת ??????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צירים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צירים - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    05/11/2011

    במידה ויש צירים כואבים וסדירים יש לפנות למיון
    מבחינת איזון הסוכרת יש לראות את כלל התמונה ולא ערך זו או אחר
    במידה ומעוניינת בייעוץ אישי קבעי פגישת ייעוץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו